علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

سه چرخه سواری

1394/6/9 22:08
441 بازدید
اشتراک گذاری

*اینم از سرگرمی این روزات ,این سه چرخه به جونت بستس ,خیلی دوسش داری و گاهی اوقاتم منو مجبور

میکنی بیارمش توی خونه ,سعی میکنم مقاومت کنم ولی گاهی اوقات ......

**هر روز ساعت یازده صبح تا یازده و نیم مشغولیم با لگو ها ,خودمم یه جورایی عادت کردم به این بازی ,یه

جورایی استراحت میکنم توی اون نیم ساعت

***بللللله فک کنم کاملا واضحه که چی کار میکنی ,یعنی فکر نکنم کاری بیشتر از خالی کردن کابینتا به تو

مزه بده بدبو

****و حرکت جدید شما که کلی باهاش حال میکنی و میخندی خنده

 

*****روزی چند بار میری پشت شیشه تا به قول خودت هاپوا رو ببینی(البته منظور همون کبوتراس )

فعلا به هر جنبنده ای که میبینی میگی هاپو از مورچه بگیر تا گربه و....

این چند تا عکس دیگه از گل پسر مامان بوس

******کلمه جدید دیگه ای که یاد گرفتی   نه   هست ,دیگه اگه چیزیو نخوای یه نه بلند بهم میگی

*******جدیدا دستامو باز میکنم و توام با دستای باز میخندی و میای میپری توی بغلم ,خدایی خیلی حال

میده بهم ,هر چند گاهی اوقاتم ادم و ضایع میکنی خندونک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی ساره
12 شهریور 94 15:30
چقدرم بهش میاد سه چرخه سواری