علی علی 10 سالگیت مبارک

علی کوچولوی مامان و بابا

سقا کوچولوی ما

1394/8/7 14:6
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

*امسال برای دومین بار لباس سقایی پوشیدی ,انشالله که زیر سایه سقای کربلا همیشه صحیح و سلامت باشی

عزیز دلم  بوسمحبت

چند تا عکس اول مال  مراسم شیرخوارگان

اینم از کوچکترین سقای خانواده  ,آقا پویان گل

 

بقیه عکسا مال روز تاسوعاست

**دوروز تاسوعا عاشورا ما خونه مادربزرگ بابایی بودیم و توام اونجا حسابی شیطونی کردی

عاشق این طاقچه با پردش شده بودی

پیدا کنید پرتقال فروش را

اینم از شیطونیای خونه مامان جون

این عکسا مال یکی دوهفته پیش که با هم رفته بودیم پارک

مهمونی عمه زهرا

علی با عینک بابایی

***این بازی فکری رو تازه برات خریدم ,فعلا که خیلی دوسش داری وباهاش سرگرم میشی

***عاشق حیوونایی و همینطور برنامه های حیات وحشخندونکالبته به همه میگی هاپو

 

تو و کسری که دارید تی وی میبینید ,مامانی فکر نکنی من این عکسا رو میذارم یعنی شما همش در حال تی وی

دیدنی ,نه ,سعی میکنم نگاه نکنی ولی گاهی اوقات از دست آدم در میره دیگهخندونک

 

بدون شرح (مگه همه عکسا باید توضیح داشته باشه ,دلم خواست اینم بذارم)

 

****چند روزه نمیدونم چرا همه رو عمه صدا میکنی البته این شامل من و بابا ام میشه هرچیم میگم بگو مامان انگار

نه انگار

*****چهار تا دیگه از دندوناتم جوونه زد ,چهار تا دندون آسیاب و هم اکنون شما 16 مروارید کوچولو داری ,مبارکت

باشه گل پسرجشن

 

****** وقتی ازت میپرسم جیگر من کیه  میگی من من ,عشق من کیه من من  و....کلی طرفدار پیدا کرده این کارت

 

*******بهت میگم علی بزن قدش توام دستت و مشت میکنی و میای میزنی به دست مشت شده من البته اگر

کس دیگه ایم توی خونه باشه یاید بری و به دست اونم مشت بزنی,حالا فک کن پنج شنبه ها که همه جمعیم دور

هم, دور تادور خونه رو میچرخی و مشت میزنی به دستای بقیه البته اگه رضایت بدیو کار به دور دوم نکشهخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسرین جون
13 آبان 94 22:18
عشخ جانه من
مامان راضی
18 آبان 94 13:50
فدای پسر خوشتیپمممممم
مامان علی کوچولو
پاسخ
خدا نکنه خاله جون