علی علی ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

فعلا ,آخرین مطلب

1395/4/4 15:44
325 بازدید
اشتراک گذاری

 

موقعی که داشتم این وبلاگو میساختم تصمیمم این بود که تا دوسالگیت توش بنویسم چون فکر میکردم شیرینی

بچه ها بیشتر تا دوسالگیشونه ,الان به این نتیجه رسیدم که شیرین کاریات برای من تمومی نداره و میتونم بازم

بنویسم ولی دیگه فرصت نمیکنم,چون تا وقتی تو بیداری که نمیتونم طرف لب تاب بیام (فک کنم دیگه لازم به توضیح

نیس که وقتی لب تاب میبینی چیکار میکنی) وقتاییم که تو خوابی سعی میکنم به کارای خونه برسم در نتیجه با

اینکه اصلا دلم نمیخواد ,این آخرین مطلبیه که توی این وبلاگ مینویسم البته فعلا ,نمیدونم شاید دوباره فرصتی پیدا

کردم و نوشتم,امیدوارم نینی وبلاگ حالاحالاها باشه تا بتونم این مطالبو که همش برام خاطرست و داشته باشم

توی این مدت دوستای خیلی خوبی پیدا کردم ,سعی میکنم حتما بهتون سر بزنم ,امیدوارم در کنار بچه های گلتون

همیشه خوش وسلامت باشید محبتبوس

راستی علی توی اینستا یه صفحه داره به این آدرس

, ALIKOUCHOLOO93

,خوشحال میشیم اگه بهمون سر بزنید

 

پسندها (1)

نظرات (0)