علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

کوتاه کردن مو برای اولین بار

1393/12/25 16:31
567 بازدید
اشتراک گذاری

*فک کن نزدیک عید باشه ,بخوای خونه تکونی کنی,بعد یه گل پسر شیطونم داشته باشی که هرجا رو تمیز

میکنی پشت سرت بیاد و جای انگشت مبارکش همه جا باشه ,دیگه من چیزی نگم بهتره مامان ,بیچاره مامان

گریه

 

اینم از هنرای جدید علی آقا ,من جمع میکنم تو میریزی بیرون

کشوهای کمد خودتم دست کمی ازمال آشپزخونه نداره ,منم از بس لباساتو جمع کردم ,مجبور شدم همه رو

چسب بزنم ,چند روزه میری سراغشون و نمیتونی بازشون کنی ,حالا نوبت من که بخندمخندونک

 

**از دست تو , آخه فسقلی تو اون پشت چی کار میکنی ,من نمیدونم اون ظرف رو تو پشت مبل چه جوری دیدی

,با مزه است که گیر کرده بودیو , غرم میزدی

 

***هشتم اسفند برای اولین بار موهاتو کوتاه کردی ,مبارکت باشه عشقممحبت,دست ندا جون درد نکنه ,بنده خدا

با چه زحمتی وقتی شما خواب بودی موهاتو کوتاه کرد ,راستی من معتقدم بچه ها که موهاشونو کوتاه میکنن

شیطون تر میشن ,ببینم در مورد توام صدق میکنه

 

****الی فدات شم مامان بهت میگم علی الکی بخواب سرتو میذاری روی بالش ,بین خودمون بمونه ,بابایی

اینقد از این کارت خوشش اومده که چند دقیقه یه بار بهت میگه علی الکی بخوابخندونک

 

*****امان از دست این سرفه هات نمیدونم چرا خوب نمیشی , الهی بمیرم این مدت خیلی دارو خوردی ,تصمیم

گرفتم دیگه دکتر نبرمت ,دلم برات میسوزه دیگه عزیزم ,ایشالله که زودتر خوب شی

 

****** ای پسر شیطون ,تا یه آهنگ شاد میشنوی ,دستاتو تکون میدی و خودتو بالا پایین میکنی ,خیلی بامزه

میشی ,آدم میخواد بخوردت خنده

 

الهی من قربونت برم که اینقده با مزه خوابیدی بوس

محبتمحبتمحبت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)