علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

مرواریدای جدید

1394/2/5 11:33
213 بازدید
اشتراک گذاری

*سه تا دیگه از دندونای خوشگلتم جوونه زد, مبارکت باشه عزیزم   جشن, (دندون نیش پایینت سمت راست 22

فروردین و دندون نیش بالا  سمت چپ  1اردیبهشت  و دندون پایین سمت چپم 3 اردیبهشت ) یه کوچولو بیقرار بودی

ولی در کل مثل سریای قبل اذیت نشدی ,انشالله که بقیه دندوناتم راحت جوونه بزنه

 

**چند روز پیش لیوانتو  که نی داره رو دادم دستت ,پیش خودم گفتم تو که نمیتونی حالا با اون آب بخوری ولی دلم

میخواست ببینم چی کار میکنی ,نی لیوان و اول کردی توی دهنت منم بهت گفتم میک بزن و اداشو دراوردم ,اولش

فوت میکردی  خندونک اما یه دفعه شروع کردی به میک زدن ,الهی قربونت برم ,اصلا فک نمی کردم به این زودیا یاد بگیری

تشویق,حالا دیگه با لیوان خودت آب میخوری ,منم هر جا میرم از ت تعریف میکنم که این گل پسر من چقد باهوشه  خنده

*** بالاخره تونستی  از آشپز خونه بیای پایین ,تشویقمن هندونه آورده بودم برای بابایی که بخوره که تو چشمت افتاد

بهش ,ولی چون توی آشپزخونه بودی ,غر میزدی که بیام و بیارمت پایین ,من و باباییم گفتیم اگه میوه میخوای باید

خودت بیای ,توام که دیگه طاقتت رفته بود شروع کردی به پایین اومدن ,اولش نوک پاهاتو میزدی روی پارکت ولی دوباره

میکشیدی بالا  ,ولی با تشویقای ما یاد گرفتی اول یه پاتو بذاری بعدم پای بعدیتو وعقبی بیای پایین ,لحظه ای که

موفق شدی یه جیغ از خوشحالی زدی ,انگار که قله اورست و فتح کردی (اما خودمونیم کاری و که من توی این چند

وقت نتونستم بهت یاد بدم هندونه تونست قه قهه)

**** نشون دادن دندونتو خیلی وقته یاد گرفتی ,حالا موهاتم بلدی نشون بدی والبته دماغتو ولی بعضی وقتا جلوی

یه نفر که ازت میپرسم حسابی ضایعم میکنی و نشون نمیدی گریه  ,نمیدونم شاید من انتظارم ازت خیلی زیاده گل

پسر

 

*****روز تولدت باید واکسن بزنی ,برای همین جشنتو چند روز بعد میگیریم که سر حال باشی ,آخه تو هر بار تب

میکنی ,البته یه جشن خودمونیه ,فقط فامیلای درجه یک ,امیدوارم سر حال باشی و نه خودت اذیت کنی نه مامانوبوس

 

****** چند روز پیش خواب بودی ,یه دفعه بلند شدیو نشستی بعد دوباره گرفتی اینطوری خوابیدی آرام

 

واین مدل خوابم مال وقتایی که خیلی خسته ای, یه دفعه وسط اتاق بیهوش میشی خندونک,اینقدر بهم کیف میده وقتی اینطوری میخوابی

اینم تلفن همراه علی جون ,شمارتو به منم میدی؟

محبتبوسمحبت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)