علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

جشن تولد یک سالگی

1394/2/18 15:10
312 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره تولدت با یه هفته تاخیر برگذار شد

اینم از عکسای تولد زنبوری گل پسر مون    073.gif

 

یکسال پیش ,روز سه شنبه ساعت 4.45 دقیقه صبح به دنیا اومدی

اینم از گیفتای مهمونی

برگه یادگاری که همه مهمونا زحمت کشیدن و برات توش  یادگاری نوشتن

و این هم از زنبور کوچولوی ما


کیک زنبوریت که ااای بدک نشده بود,زنبوره بالاشو بسته بود فک کنم خسته بود خندونک

به خاطر اینکه گرمت شدبود لباستو عوض کردم

تو شاهزاده کوچولوی مایی ,من قربون خودتو اون تاجت برم زندگیم

اینجاام تشخیص دادی که کفشتو دربیاری برای همین دست به کار شدی و درش آوردی البته به سختی خنده

تعارفم میکنه

این عکست خیلی با مزه شده ,قیافشو ببین آخه قه قهه

بده عینکتو بزنم ,میخوام عکس بندازم خندونک

اینم از تنها کادو مهمونی که نسرین جون زحمت کشیده بود ,بقیه مهمونا لطف کردنو پول هدیه دادن بهت

منو باباییم که یه ربع سکه برات گرفتیم ,البته من میخواستم برات دستبند بگیرم ولی آماده نشد متاسفانهگریه

دست همشون درد نکنه بوس

برای شام رفتیم یه رستورا ن سنتی ,جای قشنگی بود

اینجاام که دیگه مهمونی تموم شده و شما لباس راحت پوشیدی و داری با ماهان و فرحان بازی میکنی

انشالله جشن تولد صد و بیست سالگی (البته من اون موقع نیستم ,با خانم بچه ها  جشن بگیر خندونک )

نسرین جون برای این مهمونی خیلی زحمت کشید ,دستت درد نکنه خاله جون ایشالله جبران کنیم

از طرف من و علی و بابایی محبت

 

20.gif

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

نسرین جون
5 خرداد 94 18:14
الهی فدات شم...کاش میشد از حرکات موزونتم عکس گذاشت
فاطمه جوووون
11 خرداد 94 9:51
خیلی زندگیمی
مامانی ساره
16 خرداد 94 9:36
عزیز دلمممممممممممممممممممممم تولد یک سالگیت مبارکککککککککککککککککککک تم تولدتم قشنگ بود مامانی دستش درد نکنه
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی خاله جون