علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

پیدا کردن تخت وکمد

1392/9/27 18:24
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان :flirty5-smiley:

چند روزه که با بابایی داریم برات دنبال یه تخت وکمد خوشگل میگردیم,    من یه مدل خوشم اومده ,احتمالا همونو

بگیریم ,من دوست دارم تخت و کمدت چند رنگ داشته باشه ,حالا چند جای دیگه مونده که بریم

توی هفته قبل مریم جونو عموجان رفتن دبی ,دادم برات از اون جا چند دست لباس بگیرن ,هنوز نمیدونم چی گرفتن

,اما خیلی مشتاقم ببینم ,

اربعین نزدیکه و مامان جون اینا نذری دارن ,هر سال شبو اونجا میخوابیدم ,خیلی حال میده  ,آخه تا نزدیک صبح

بیدار میموندیم  , امسال نمیدونم برم یا نه ,احتمالا برم چون سال دیگه تو هستی فک نکنم

بتونم برم  ,آخه سال

دیگه این موقع احتمالا که نه ,حتما خیلی شیطون شدی   و صدای خاله اکرم و در میاری

میبوسمت عزیزم تا بعد بای خداحافظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارشیا
1 دی 92 17:40
سلام عزیزم ایشالا گل پسرت سالم دنیا بیاد. به وبلاگ من حتما سر بزن .کلی مدل متنوع دارم واسه خوشگل کردن اتاق نی نی نازت. از حلقه اسم گرفته واسه رو در اتاقش تااااا... تابلوهایی که با اتاقش ست کنی و .... منتظرتم.. http://namadkadeh.blogsky.com/ ممنون از لطفت , من به وبت سر زدم ولی نتونستم نظر بزارم ,در مورد قیمت بعضی از اویزا سوال داشتم