علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

شش ماهگی

1392/9/29 18:16
133 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج ماهت تموم شد و وارد ماه ششم شدی عزیز دلم

بارداریم دیگه ازنصف رد شده ,این روزا دایم دارم خودمو توی آینه نگاه میکنم و شکمم و که هر روز بزرگتر میشه

میبینم  ,یه جورایی خوبه ,چون میدونم تو داری بزرگتر میشی ,از طرفی کم کم دیگه لباسای قبل و دیگه نمی شه

پوشید ,دنبال یه لباس خوشگل بارداری دارم میگردم ,امیدوارم پیدا کنم ,چون مامان جون اینا میخوان برن مکه و

لباسای قبلم اندازم نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حبه قند
1 دی 92 21:34
الهی شما یه آقا پسر داری بسلامتی. پس یا من 2 ماه اختلاف داری. وای چه لباسهای خوشگلی.
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم ,چشمات خوشگل می بینه
حدیث جون
17 بهمن 92 0:20
عشق خالش منم چندبار رفتم برا مامانت لباس پیدا کنم...برا شیلان
مامان علی کوچولو
پاسخ
دستت درد نکنه حدیث جون ,خیلی تو زحمت افتادی