علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

بالاخره تو نشستی

1393/7/24 16:44
205 بازدید
اشتراک گذاری

* آخرم من حریف تو نشدم و تو نشستی (البته اولین باری که نشستی 3 مهر بود),همه غر میزنن که زوده ولی چیکار کنم ,خیلی دوست داری بشینی ,تا

میخوابونمت شروع میکنی به غر زدن و بعد که بلندت میکنم تا بشینی  نیشت تا بنا گوش باز میشه ,تا اونجایی که

بشه سعی میکنم نذارم بشینی ولی اگه حریف تو فسقلی  بشم خندونک

اینم از مراسم شکلات ریختن روی سر علی جون (مامانی اعظم میگه روی سر  بچه ای که تازه میشینه  باید

شکلات بریزی,ماام ریختیم ,توام که حسابی کیف کردی )

                            

             

**یه شعر جدیده که خیلی دوسش داری ,شعر یه برنامه بود زمان بچگی من ,آقای حکایتی

یکی بود یکی نبود

  زیر گنبد کبود 

روبروی بچه ها  

قصه گو نشسته بود ......

انقد این اهنگ و دوس داری که توی هر شرایطی (حتی گریه های شدید ) باهاش اروم میشی ,منم روزی چند بار

برات میذارمش تا گوشش بدی ,البته نا گفته نمونه خودمم دوسش دارم ,آخه کلی خاطره برام زنده میکنه آرام

 

                   

                  

                

 

***یکی دوروزه یه جورایی میشه گفت سینه میزنی ,به بابایی گفتم علیم فهمیده محرم نزدیکه, دیروز خودم

شروع کردم سینه زدن و یا حسین گفتن و به تو ام گفتم علی سینه بزن ,توام شروع کردی به سینه زدن ,اینقد

ذوقتو کردم که خدا میدونه ,خدا کنه تا محرم یادت نره ,آخه هر کاری که یاد میگری بعد چند روز دیگه انجامش

نمیدی بدبو

****بعضی وقتا که داری با خودت یا با من حرف میزنی و ذوق میکنی یا موقع هایی که داری گریه میکنیو با چشمات

ازت میخوای بغلت کنم احساس میکنم کلمه ماما رو میگی ,به باباییم گفتم و اونم میگه درست شنیدم و منم از خدا

خواسته تو دلم قند آب میشه  واسه ماما گفتنتبوس

 

*****تازگیا یاد گرفتی وقتی کسی بهت میگه بیا بغلم اگه دوست داشته باشی که بری با ذوق دست و پا میزنی

که بری ( این کار بچه ها رو خیلی دوست دارم ,آخه یا فسقلیا آدم و ضایع میکنن و بغلت نمیان یا اینکه حسابی بهت

حال میدنو میپرن توی بغلت  قه قهه)

 

****** چند روز پیش قبل از ظهر خواب بودی ,هر بار که اومدم بهت سر زدم یه مدل خوابیده بودی ,منم هر بار ازت عکس انداختم

با مزه است نه ؟؟؟

                   

                  

                

                  

                   

اینجام که بیدار شدی دیگه

                

                

                

 بابایی وارد میشود و نیش علی آقا  با دیدن بابایی باز

                

                  

اینم چندتا عکس دیگه از  خوابیدن علی آقا

                           

                

                           

                   

                   

                   

 

محبتمحبتمحبت

                                           
        

 

پسندها (2)

نظرات (5)

فروشگاه دایانا
24 مهر 93 18:00
چه علی کوچولوی نازی. خدا نگهت داره. هر وقت فرصت دارید بیایید یه چرخی تو سایت من بزنید یه سایت فروشگاهی هست و بازدیدم که بره بالا تو کارم موثر هست. ممنونم. به دوست و آشناهاتون هم منو معرفی کنید. نخرند هم مهم نیست همین که بیان تو سایتم و صفحاتش رو هر چند روز یکبار تماشا کنند کمک بزرگی هست. سپاس فراوان از علی کوچولو و مامان مهربونش
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون خانومی
مامان حبه قند
25 مهر 93 1:08
مبارکه نشستن علی آقا من فکر کنم نیروانا اول چهاردست و پا بره چون وقتی برمیگرده خیلی تلاش میکنه حرکت کنه.
مامان علی کوچولو
پاسخ
وای من عاشق چهار دست و پا رفتن بچه هام ؛همش میترسم علی یه دفعه راه بیافته
مامانی ساره
25 مهر 93 9:08
الهیییییییییییی ماشاءالله عزیزم مبارک باشه نشستنت پسرمون زرنگه وقتی بچه ها یاد میگیرن بشینن دیگه میخوان بشینن ساره هم همینطور بود زود یاد گرفت بشینه و همه میگفتن نگذار بشینه اما مگه میشد!!
مامان علی کوچولو
پاسخ
خوبه یکی هست بفهمه من چی میگم ,دیگه حریفش نمیشم ,همش دوس داره بشینه
نسرین جون
25 مهر 93 19:36
واییییی چقد این عکسا جان شده الان خودمو میکشم..../آقا من خیلی دلم برا علی تنگ میشه..نامرداااا خوبه داخل یه شهریم وگرنه میمردم.میام اینجا ها میمیرم...هر دیقه اینجارو باز میکنم علی خیلی دوست دارم...تو هم منو دوست داشته باش.بی زحمت فقطم برا من بخند...چقد بگم خاله جون
مامان علی کوچولو
پاسخ
منم تو رو خیلی دوس میدارم
نسرین جون
30 مهر 93 22:21
ن میخوووااااام بمونم تهران علی.....بیا با هم بریم