علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

عشق مامانی دیگه

1393/8/1 22:29
267 بازدید
اشتراک گذاری

*از هنر نماییهای جدیدت, علی جون ,دراومدن از کریرته ,اینقد پاهاتو بالا پایین میکنی تا بیای بیرون ,چند روز پیش

گذاشته بودمت توی کریرت و مشغول کار بودم که دیدم بعله .. علی آقا از کریر اومده بیرونو نشته و مشغول بازی با

کریره  , امروز که دوباره گذاشتمت توش ,دیدم دوباره داری اقدام میکنی به بیرون اومدن ,منم ازت عکس انداختم که

بعدا بهت نشون بدم که چه شیطونی بودیخنده

                

                  

                

                   

 

**امروز سر میز غذا بودیم و مشغول غذا خوردن ,دیدم تو بد جور نگامون میکنی به بابایی گفتم برت گردونه که غذا

خوردنمونو نبینی که با این صحنه مواجه شدم ,بحث خوردنی بشه دل نمیکنی دیگهخندونک

 

                

 

*** چند روزه وقتی مشغول بازی با خودتی دست میزنی ,منم بهت میگم علی دست دستی کن و خودمم دست

میزنم  , توام ذوق میکنی و دست میزنیخنده ,وقتاییم که یه آهنگ و میشنوی  (مثه وقتایی که بابایی میزنه زیر

آواز)دست میزنی ,کارو بار توام برعکسه ها,الان باید سینه بزنی نه دست مامان بدبو,راستی دیگه سینه نمیزنی

,خیلی زود یادت رفت ,حالا شاید توی محرم دوباره یادت بیاد

 

این عکسا مال دوهفته پیشه که رفتیم خونه ندا جون

                                        

                                          

                                          

                 

پسندها (2)

نظرات (3)

نسرین جون
5 آبان 93 1:00
عزیز دلم با اونن نگااه کردنت... دوست دارم... وای علی دو روزه یاد اون فیلی که ازت گرفتم میفتم هم خندم میگیره هم گریه خاله منو ببخش ولی فیلمش خیلی قشنگ شدهببخشید من باز باید بخندم عشقمی علی جون
مامانی ساره
8 آبان 93 12:37
الهیییییی چه بامزه میاد بیرون از کریر راستی چه لباس علی کوچولومون خوشگله مثل خودش
مامان علی کوچولو
پاسخ
چشمات خوشگل میبینه خاله جون
مامان حبه قند
9 آبان 93 2:53
چه خوردنی هستی تووووو لیز لیز بازی می کنی عشق خاله
مامان علی کوچولو
پاسخ
حسابی شیطون شده خاله جون