علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

اولین غذای کمکی

1393/7/30 10:48
205 بازدید
اشتراک گذاری

 به خاطر اینکه شما یکم شیکمو تشریف داری و احساس کردم آمادگی غذا خوردن و داری ,غذای کمکی رو شروع

کردیمخندونک و توام بسیار استقبال کردی (خدا کنه بعدا هم اینقد علاقه داشته باشی به غذا)از لعاب برنج شروع کردیم

و برای اینکه رقیق ترش کنم شیر خودمم میریزم توش و با اینکه شیرینش نمیکنم تو خیلی دوس داری و تا یه ذره

بین گذاشتن قاشق توی دهنت فاصله میافته شروع میکنی به غر زدن و گریه کردن( شیکمو مامانی دیگه ) فعلا

روزی یه بار بهت غذای کمکی میدم ,وقتی شش ماهت پر شد سوپ و شروع میکنیم,البته بهت آب سیب و گلابیم

میدم ,که دیگه فک کنم لازم نباشه بگم چقد دوس داری خنده

 

اینم فرنی شما

              

 

اینجا ام خونه مامان جون و سمیه جون داره بهت غذا میده

 

                

الهی من فدات شم شیکموی مامانبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راضی
7 آبان 93 23:36
نوش جونت خاله جونمممممممممممممممم
مامانی ساره
8 آبان 93 12:40
عزیزم شروع غذاخوردنت مبارک باشه انشاءالله غذاهای خوشمزه ی مامانی رو بخوری و بزرگ بشی
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون
نسرین جون
9 آبان 93 19:41
اخ که شکموییت حرف اول میزنه همه جااااااااااااااا دوست دارم فقط منو نخور
مامان علی کوچولو
پاسخ
داشتیم خاله جون