علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دیگه سر کار نمیرم

1392/10/4 22:16
114 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روز که دیگه سر کار نمیرم ,کم کم داشتم اذیت می شدم ,آخه خوب نمی تونستم استراحت کنم ,فک

نمی کردم اینقد برام سخت باشه ,اما خوشحالم که به خاطر تو این کارو کردم ,از طرفی چون وقت آزادم بیشتر شده ,شروع کردم به ورزش کردن:smilie_girl_135: ,یه کتاب قبلا در مورد ورزش در بارداری گرفته بودم,به نظرم نرمشهای خوبی داره ,

خیلی با مزه است , من که نرمش میکنم توام تند تند تکون میخوری ,انگار توام داری بامامانی ورزش میکنی

عزیزم  

میخوام خودم برات یه شال وکلاه ببافم:kfnitsmile: ,ولی اصلا کاموا خوشگل پیدا نکردم ,اما بالاخره یه

کاموا خوب پیدامیکنم گلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضی
4 دی 92 23:22
ای جونمایشالا که همیشه در حال تکون خوردن باشه این نی نی ناز نازی ما
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم , ارزو میکنم ,خیلی زود قشنگترین لبخند زندگیت روی لبانت بیاد