علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

خبرای جدید

1392/10/6 11:32
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

این روزا حسابی در گیر خرید کردن برای توام ,البته خیلی سخته خیال باطل,آخه هر چی چیز خوشگل دخترونه است ,بالاخره در مورد سرویس چوبت  تصمیم گرفتم ,فک کنم توام بعدا اونو ببینی خوشت بیاد

(البته امیدوارم )

خرید برای تو از یه طرف ,اسباب کشی ام از طرف دیگه حسابی درگیرمون کرده ,منتظریم که ماه صفر تموم

بشه بعد بریم خونه جدید ,همه نگرانن که من به خاطر اسباب کشی به خودم خیلی فشار بیارم ,اما من بهشون گفتم که منو پسرم خیلی قوی هستیم و البته مراقب همهم هستیم ,مگه نه مامانی

عشق مامان نگاه کردن به تکونای تو ,لذت بخشترین احساسی که این روزا دارم ,از خدا میخوام

مراقب همه نی نی ها باشه مخصوصا نی نی خودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضی
8 دی 92 9:54
مبارک باشه خانومی هم سیسمونی گل پسرت وهم خونه ی نوخیلی مواجب خودت باش عزیزم
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی گلم