علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

منو ببخش

1392/10/12 16:46
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان 

میدونم حسابی از مامان دلخوری, البته حقم داری ,آخه خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم ,خوب

چی کار کنم مشغول جمع کردن خونم ,فردا قراره اسباب کشی کنیم ,راستی تو این چند روز خیلی پسر خوبی بودی و اصلا مامانیو اذیت نکردی (الهی من قربونت برم )فک نکنم بتونم تواین هفته ام زیاد

بهت سر بزنم ,مرتب کردن خونه یه کم طول میکشه دیگه ,اما بهت قول میدم به محض اینکه جابجا شدیم مرتب برات بنویسم

خوبه که تو هستی ,این روزا تو شدی بهونه ی قشنگ زندگی من و بابایی :khunevade_sufma.ir:,هر بار که تو تکون

میخوری ناخوداگاه یه لبخند میاد رو لبام و خدا رو به خاطر داشتنت شکر میکنم وفقط از خدا میخوام که این

حس زیبا رو به هر زنی که ارزوی مادر شدن داره ,بده ,پسر کوچولوی من تا چند روز دیگه که بیامو برای

بنویسم به خدا می سپارمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضی
13 دی 92 17:20
مواظب خودت باش گلم خودتا خسته نکن فداتشم انشاله گل پسرت همیشه در حال تکون خوردن باشهبوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم ,منم ارزو میکنم ,هر چیز خوبیوکه توی دنیا هست, برای خانواده خوشبختتون