علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دلم یه ذره شده برات

1392/10/20 21:53
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  زندگی مامان

دلم یه ذره شده برات ,الهی من قربون گل پسرم برم ,راستی ,بلاخره اسباب کشی تموم شدhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/chaseupssmiley.gif,میشه گفت تقریبا خونه مرتب شده,یه سری خورده کاریام مونده که بابایی داره انجامشون میده, اینترنتمون هنوز وصل نشده ,الانم خونه مامان جون اینام که دارم برات مینویسم ,راستش به نوشتن برات عادت کردم ,توی این هفته انگار یه چیزیو گم کرده بودم

,بسه دیگه هرچی از کارای خودم گفتم ,جونم برات بگه که توی این هفته تونستم چند تیکه لباس دیگه

برات بگیرم ,عکساشو حتما میذارم توی وبلاگت ,فردام میخوام برم ویه سری دیگه از وسایلتو بگیرم ,وای

داشت یادم میرفت کاموا ام خریدم ,یه شالو کلاه خوشگل برات میخوام ببافم:kfnitsmile: ,خاله اکرمم

قول داده یکی دو دست لباس ببافه ,اینقد که برای این کامواها ذوق دارم برای چیزای دیگه ندارم ,

غشق مامان یه هفته دیگه میرم توی هفت ماهگی ,حالا دیگه بیشتر از قبل احساست میکنم ,به تکون خوردنات بد جوری عادت کردم مخصوصا شبا قبل از خواب ,حالا بیشتر از موقع های دیگه انتظار دیدنتو میکشم ,عزیزم خیلی خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راضی
23 دی 92 11:05
عزیزم انشاله که سالم بپره بغلتون گلم از تکوناش لذت ببر هر چی جلوتر بری سفت تر این لگدا را نثارت میکنه ای جونمممممممممممم
مامان علی کوچولو
پاسخ
فک کنم نی نی شما حسابی از خجالت مامانش دراومده ها,اما جدای از شوخی وقتی ضربه میزنن خیال ادم راحت میشه که مشکلی نیست
نسرین جون
24 دی 92 3:09
عزیزکم چطوری امروز رفتیم برات خرید کردیم وای چقد لذت داشت خرید برای تو،انتظارم سر اومده نی نی کوچولو...
مامان علی کوچولو
پاسخ
سلام خاله جون ,چه عجب یادی از ما کردی ؟حالا که خیلی زوده ولی به همین زودیا باید منتظر شیطنتای من باشی
مامان الینا خاااااااااااااانوم
25 دی 92 23:20
سلام عزیزم یه سوال داشتم . این شکلک ها چطوری میزارین تو متن؟ّ, بعضی ها نیستن از کجا میاری . و مینویسی؟
مامان علی کوچولو
پاسخ
سلام خانومی ,توی گوگل شکلکای بامزه رو بنویس و سرچ کن