علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دلم میخواد ببینمت

1392/11/16 20:11
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

فدات بشم که دیگه داری بزرگ میشیniniweblog.com,,آخه مامانی توی این یه ماه دو کیلو اضافه کرده ,الان 63 کیلو شدم ,همش دلم به این خوشه که تو داری وزن میگیری niniweblog.com,الهی مامان قربونت بره کاش

میشد  به همین زودیا ببینمت ,البته شنبه باید برم دکتر ,شاید برام سونو بنویسه ,اون موقع میتونم

ببینمت عشقمniniweblog.com

چند شبه از کمر درد خوابم نمی بره niniweblog.com,حالا  به هر کی میگم ,میگه از این به بعد بدترم میشه

niniweblog.com ,آخه تو الان کوچولویی(یعنی شکم مامان خیلی بزرگ نشده هنوز ) ,نمیدونم ,امیدوارم پیش

بینی شون درست نباشه ,فک کنم از الان دارم به شب نخوابی برای تو عادت میکنم ,هیچ کاره خدا بی

حکمت نیست دیگه

دیروز دایی بابایی از مکه اومد ,ما ام این دو روزو مهمونشون بودیم ,دستشون درد نکنه ,خیلی خوش گذشت ,مامان جون اینا ام شنبه قراره برن niniweblog.com,ایشالله به سلامت برن و برگردن ,تو ام دعا کن ماهم به همین زودیا قسمتون بشهniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین جون
17 بهمن 92 0:29
ایشالا انقد گنده بشی که بهت بخدیم ها ها ها
مامان علی کوچولو
پاسخ
بالاخره نوبت خندیدن ما ام میشه خاله جون
حدیث جون
17 بهمن 92 0:30
فریااان جان تا جون در نفس داری بزرگ شو این هیکل مامانت بریز بهم فریااان باشه خاله
مامان علی کوچولو
پاسخ
خدا کنه اون بزرگ بشه ,میترسم فقط من گنده بشم
مامان راضی
19 بهمن 92 11:04
انشاله قسمتتون بشه گلم همیشه خوش باشی خانومی
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم ,همینطور شما