علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

اولین مهمونی تو خونه جدید

1392/11/12 17:16
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

این چند روز که نیومدم به وبلاگت سر بزنم سرم حسابی گرم بود ,آخه  مامان جون اینا با داییا و خاله جونیت پنج شنبه شب مهمونمون بودن ,منم یه جورایی مشغول کارای خونه بودم niniweblog.com,جات خیلی خالی بود خدایی  توی اون شلوغی فقط شیطونی تو کم بودniniweblog.com ,راستش ما خانواده پر جمعیتی

هستیم ,تو دو تا خاله جونی داری و چهار تا دایی جونی ,اگه نوه ها رم حساب کنیم ما یه خانواده بیست

و پنج نفره هستیم(ماشالله),که البته با اومدن گل پسر من میشیم بیست شش نفر ,حالا فک کن هر پنج شنبه که ما دورهم جمع میشیم ,چه قد شلوغ پلوغه niniweblog.com,اما هممون به این جمع عادت کردیم و دوسش داریم niniweblog.com ,چند وقت دیگه که خودت بیای می بینی چقد خوش میگذره

 

روز جمعه رفتم به فروشگاهی که تخت و کمدت وسفارش دادیم ولی متاسفانه هنوز نرسیده ,میترسم

آخر سرم ,تو به دنیا بیای و هنوز سیسمونیت اماده نباشه

راستی این روزا ضربه هات و خیلی بهترمیفهمم ,بعضی وقتا ,انگار داری فوتبال بازی میکنیniniweblog.com, از چند

جهت ضربه میزنی ,الهی مامان قربونت برهکه داری بزرگ میشی ,دلم لک زده برای دیدن روی ماهت niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسرین جون
13 بهمن 92 0:10
اره جات خالی بلاخره یه شام ازشون گرفتیم... راس میگه دقیقا که فکر میکنم فقط جای تو خالیه!بجنب بابا...نه نجنبی خیلی!به موقع بیااا تا این تختو کمدت بیاد این مامانت انقد غصه نخوره! ولی نیومدم من تختم بهت میدمباور کن حالا 20 سال کار کرده با نو فرقی نمیکنه که...شک داری عاایا
مامان علی کوچولو
پاسخ
یکی طلبت ,باشه نوبت ما ام میرسه تو رو اذیت کنیم نسرین جون ,تازه اون موقع گل پسر مامانم اومده و حسابی از خجالتت در میایم خاله جون
مامان راضی
14 بهمن 92 23:04
انشاله همیشه جمعتون جمع باشه خانومی.ماهم حدودا سی نفری هستیم . دور هم بودن واقعا لذت داره
مامان علی کوچولو
پاسخ
اینو که واقعا راست میگی ,ایشالله جمع شما هم همیشه برقرار باشه
namadkadeh
23 بهمن 92 1:54
سلام. از اون روزی که سراغ حلقه های اسمو ازم گرفتی مرتب به وبلاگت سر میزنمو لذت میبرم. حیف که دیر به دیر مینویسی! ایشالا صحیح و سالم دنیا بیاد.
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
hadiiise jooon
29 فروردین 93 0:09
سلام فریان جان من کلی بهصرار کردم که بیام کمکش تا مانی جوون اعظمت به تو برسه قبوول نکرد عزیزم داریم جات خیلی خالی بوود تو جمع 20 و اندی نفره ما.. دووست دارم هوارتا
مامان علی کوچولو
پاسخ
میسی حدیثه جونی