علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دلم خیلی گرفته

1392/11/8 17:36
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانniniweblog.com

راستش میخوام یه اعترافی کنم ,هرچی زمان رفتن مامان جون اینا به مکه نزدیک تر میشه ,بیشتر دلم

میگیره niniweblog.com,آخه قرار بود منم باهاشون برم ,هشت سال برای این سفر صبر کردم ,ولی اینقد طول کشید

,که دیگه تصمیم گرفتیم نی نی دار بشیم ,نکه الان ناراحت باشم ,ولی خیلی بهشون غبطه میخورم ,راستش یه کوچولوم گریم میگیرهniniweblog.com,ولی به قول ندا جون که میگفت تو میخواستی نینیتو نبری سفر حج   ,

امااون  نذاشت تنهایی بری ,نمی دونم شایدم درست میگه شیطون مامان ,میدونی ,بیشتر وقتی بهم

میگن که تو اینهمه صبر کردی ,این یه مدتم صبر میکردی و بچه دار نمیشدی ,بیشتر غصم میگیره ,حالا من

اینا رو گفتم تو غصه نخوریا ,من به خاطر داشتن تو اینقد خوشحالم که اگه زمان به عقبم بر میگشت من

دوباره برای بارداری اقدام میکردم niniweblog.com,آخه مامانی عاشق این گل پسرشه niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی ساره
8 بهمن 92 17:43
انشاءالله که قدمش واستون خیر باشه و وقتی میاد با نی نی خوشگلتون راهی سفر بشین...,
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون از لطفت گلم
مامان راضی
8 بهمن 92 19:20
آجی جونمم ناراحت نباش حتما قسمت بوده با گل پسرت بری انشاله
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون خانومی ,ایشالله قسمت شما هم بشه
نسرین جون
11 بهمن 92 19:11
نگو خواهر اشک منم دراوردی! سلام توچلو!راستش حیدر منم عادت ندارم تنهایی برم سفر!!همیشه یکی از ابجیا هس اما اندفعه هیچکدوم نیستنولی قول میدم انقد جاشونو خالی کنم که نگو... مشکل دیگه اینکه هیشکه نیست منو از خواب بیدار کنه!اخه مامانت وقتی منو میخواد بیدار کنه این شکلی میشهانقد خنده داره قیافشنمیدووونم چرا! ولی خوب تا دلت بخواد برات سفارش داده به شکلی که اگه خودشو میبردیم برامون به صرفه تر بودحالا تو بهش نگو برم دیگه تا نیومده
مامان علی کوچولو
پاسخ
نسرین جونی قولتو فراموش نکن و اونجا به یادمون باش ,اما برای نمازای صبح مطمنم که خیلی یادم میکنی
نسرین جون
11 بهمن 92 19:16
راسی عزیزک قول میدم این هفته عکسای وسایلات بزارم...ببخشید بد قولی کردم ولی خاله درس داشت ....ایشالا این هفته قبل از رفتنم که دیگه ازت حلالیتم بخوام
مامان علی کوچولو
پاسخ
خاله جونم من و مامان میدونیم که تو سرت خیلی شلوغه ,میسی که به فکرمونی
فاطمه جوووون
17 بهمن 92 0:13
عمه ی گلم خودم هر روز میام پیش خودت و پسر عمه ی گلم نمیذارم جای خالی مامانت حس کنی عزیزم،در ضمن به پسر عمم بگو خییییییییلی دوسش دارم زودتر بیاد که دگ طاقت ندارم میخوام بووووووسش کنم
مامان علی کوچولو
پاسخ
الهی من قربون این برادرزاده گلم برم که اینقد به فکر من و نینیمه,ما ام تورو خیلی دوست داریم عسیسم