علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

یه تصمیم خیلی سخت

1392/11/3 23:47
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر مامان niniweblog.com

دلم میخواست اینجا اسمتو بنویسم ولی چی کار کنم که نمیتونم تصمیم بگیرم niniweblog.com ,قبلا اگه کسی رو

می دیدم که نینیش به دنیا اومده و هنوز اسمی انتخاب نکرده بود ,با خودم میگفتم که 9 ماه زمان داشتن

وبازم یه اسم پیدا نکردن ,حالا خودم به این درد دچار شدم ,فک کنم دچار وسواس  شدم ,نمیدونم شاید

خیلی دارم سخت می گیرم ,همش با خودم میگم نکنه من یه اسم بزارم بعدا تو خوشت نیاد و بهم بگی

این دیگه چه اسمی بود مامان گذاشتی برای من ,باباییم این کار و واگذار کرده به خودم ,البته یه اسم انتخاب کرده ولی میگه انتخاب اخر با خودت niniweblog.com,حالا تا ببینم خدا چی میخواد عزیز دلم niniweblog.com

,ایشالله زود  زود یه اسم خوشمل برات انتخاب میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان راضی
4 بهمن 92 13:59
سخت نگیر خانومی رای گیری کن و انتخاب کن توی نوشته ی بعدی با اسم بیایا منتظرممممممممممممم
مامان علی کوچولو
پاسخ
آخه خیلی سخته به خدا ,قول نمیدم ولی سعی میکنم زود زود یه اسم انتخاب کنم
نسرین جون
8 بهمن 92 0:11
سلام جوجه فکلی بابا این مامانت نمیزاره!! هر چی میگم براش از این بخر از اون بخر میگه زیاده! تو شاهد باااش هااا بزرگ شدی حقتو بگیر بعد به منم بده
مامان علی کوچولو
پاسخ
خدایا از دست تو دختر ,ایشالله به وقتش برای خودت میفهمی من چی میگم
فاطمه جوووون
17 بهمن 92 0:18
عمه جونی تو هر اسمی انتخاب کنی پسر عمه ی گلم دوس ت داره تازه اون فسقلی هر اسمی براش انتخاب کنی بهش میاد فاطی فداش شهزیاد به خودت سخت نگیر....[بوسه]
مامان علی کوچولو
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ,ممنون از دلداریت
خـوآهــر شـوهـر كوچــولـو:)
8 اردیبهشت 93 23:15
اييي جونــم فسقلــي مـآ چــَن مـآهـه تو دلِ مآمـآنـيـش لـونـه كـرده..? بـه منمــ سـر بـزن ميـآي دوستـــ بشيــم...؟
مامان علی کوچولو
پاسخ
لینکتون کردم