علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دلمشغولی های من

1392/12/3 16:32
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم :heart-shape2-smiley:

کم کم داریم به عید نزدیک میشیم ,ولی امسال عید برای من یه رنگ و بوی دیگه ای داره ,اخه امسال من یه نی نی کوچولو دارمniniweblog.com ,که برای دیدنش دارم لحظه شماری میکنم ,همه نزدیک عید که میشه تمام فکر و ذکرشون میشه خرید و خونه تکونی و...niniweblog.com,اما برای من انگار شمارش معکوس شروع شده niniweblog.com,این روزا بیشتر از هر موقعی دیگه ای به تو ,به اومدنتniniweblog.com ,به روز

زایمان  فک میکنم ,حالا خوبه توی این کلاسای آمادگی برای زایمان شرکت کردم ,خیلی حس خوبی بهم

میده ,وقتی اونجام گذر زمان و حس نمکنم ,آخه همه عین خودمن ,وقتی میبینم همشون ,دل مشغولیا یا

مشکلات منو دارن ,از استرسم کم میشه,راستی روز پنجشنبه رفتم و واکسن کزاز زدم ,صدای قلب

خوشگلتم شنیدم,جالب بود صداش به نظرم یه طور دیگه بود ,وقتی سوال کردم ,گفتن ,که بزرگتر شدی

وصدای قلبت قویتر شده,خیلی دوست دارم بدونم وزنت الان چقده ,کاش میشد زود  به زود سونو بدیم

خیلی دوست دارم عقش مامان ,مراقب خودت باش niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی رها
3 اسفند 92 16:51
واسه منم انگار شمارش معکوس شده....... احساس میکنم هر چی به عید نزدیکتر میشم انگار به دخترم نزدیکتر شدم همیشه میگم عید بیاد خیلی خوب میشه آخه اونجوری 2هفته بعدش خیلی سریعتر میگذره
مامان علی کوچولو
پاسخ
شما که شرایطط از من بهتره , دیگه خیلی نمونده که دخمل گلتو بگیری توی بغلت,انشالله به سلامتی
مامی رها
3 اسفند 92 16:54
اسم نی نی جون چیه؟؟؟
مامان علی کوچولو
پاسخ
راستش هنوز نتونستم تصمیم بگیرم ,بین دو تا اسم موندم
حبه قند
3 اسفند 92 21:44
نازی الهی پسرک نازمون هنوز سیسمونیشو نچیده مامانی؟ حتما واسمون عکس بذار عزیزم/
مامان علی کوچولو
پاسخ
نه هنوز ,اما به همین زودیاعکساشو میذارم