علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

سوغاتیا رسید

1392/12/7 18:35
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

دیروز وقت کردم از چیزایی که مامان جون و بابا حاجی زحمت کشیدن برات آوردن ,عکس بگیرم ,دستشون درد

نکنه(نسرین جون دست تو ام درد نکنه ,خاله جونی )

 

این لباس و کفشم  سمیه جون زحمت کشیده از مکه برات آورده

 

 

این سویشرتم  ندا جون چند وقت پیش زحمت کشیده گرفته

 

 

این لباسارم عمه زهرا از مکه برات آورده 

دست همتون درد نکنه niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راضی
7 اسفند 92 23:22
مبارکت باشه گل پسر خاله
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
نسرین جون
10 اسفند 92 1:11
خیلی دوست دارم کوچولووو وقتی بچه میبینم همش به این فک میکنم تو چه شکلی میشی!چه شانسی بیارن شبیه من شی وگرنه موندی رو دسشون دقت کردم همه پسرا چش رنگی شدن..حساب کتاب کردم دیدم تو هم چشات رنگی میشه!ولی حالا به کی میبری نمیدونم
مامان علی کوچولو
پاسخ
خودمم گاهی به این قضیه فکر میکنم ,ولی فقط از خدا میخوام صحیح وسلامت باشه
hadiiise
28 فروردین 93 23:58
عزیزم مبارکت باشه زودی بیا دل تنگتیم بااااااااا خیلی خوشم برین مکهملن دستشون درد نکنه ایشالا سه تایی با مکه
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی ,انشالله قسمت خودت بشه