علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

یه مامان نگران

1392/12/10 16:19
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان :(1782):

خوبی عزیزم؟مامانی خیلی نگرانتها ,آخه از دیروز دردای خاصی دارم که قبلا نداشتم,نمیدونم شاید مال اینکه

تو دیگه یه پسر کوچولو نیستی و داری بزرگ میشی ,امروز قراره برم دکتر ,انشالله که چیزی نیستو من

بیخودی نگرانم ,خوبه حالا تکونات خیلی زیاده ,این یه ذره خیالم و راحت میکنه

گل پسر مامان, من گفتم دلم میخواد ببینمت ,ولی به موقش ,حالا خیلی زوده ها ,اینجا هیچ خبری نیس به خدا ,شیطونی نکنو :(2339):,بیشتر از این مارو نترسون ,الهی من قربونت برم:(2097):

خدایا مراقب همه نینیا مخصوصا نینی ما باش :worship:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حبه قند
11 اسفند 92 20:04
سلام مامانی جون مواظبت کن از خودت انشاله نی نی موقعش بسلامتی بدنیا میاد این روزها رو استراحت کن. از خودت هم به ماخبری بده.
مامان علی کوچولو
پاسخ
سلام خانومی,فعلا که چاره ای ندارم جز استراحت ,خدا کنه تاثیر داشته باشه
نسرین جون
11 اسفند 92 23:58
سلام کوووچوولو عجله نکنی هااا...ما منتظریم که بیای ولی سر وقتش!! من هنوز لباس نخریدم! واااای امشب اتاقتو چیدم...خیلی سخت بود.دلم میخواست همه چی خوشگل باشه..اخرشم مدل چیدن موکول کردم به یه روز دیگه.ولی در کل خیلی خوب شد بازم یه چیزاییت مونده... سر موقع بیاااای هااا!این اجی مارو انقد نگران نکن خیلی دوست دارم
مامان علی کوچولو
پاسخ
دستت درد نکنه نسرین جونی ,ایشالله که این گل پسرمون حرف گوش کنه و به حرف خاله جونش گوش میده
مامانی ساره
15 اسفند 92 11:25
با اجازه تون لینکتون کردم، خوشحال میشم بهمون سر بزنید
مامان علی کوچولو
پاسخ
خواهش میکنم ,خوشحال میشم