علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

اولین عید سه نفری ما

1393/1/2 18:13
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانniniweblog.com

عیدت مبارک عزیزدلم niniweblog.com, امسال برای من و بابایی یه رنگ وبو ی دیگه ای داره ,آخه

قراره تا چند وقت دیگه ما یه خانواده سه نفری بشیمniniweblog.com ,چقدر بی قرار اون لحظم  ,دیگه زمان خیلی

زیادی نمونده ,به همین زودیا میگیرمت توی بغلم,با اینکه هنوز به دنیا نیومدی اما تمام فکرم پیشه تو ,انشالله سال دیگه توام با منو بابایی سر سفره هفت سین هستیوniniweblog.comو من از لحظات با تو بودن مینویسم

امسال برای سال تحویل ,رفتیم خونه مامانی اعظم ,  آخه من از اینکه لحظه سال تحویل  و تنها باشم خیلی

بدم میاد ,دوست دارم توی اون لحظه آدم کنار کسایی باشه که دوستشون داره ,راستش قبلاهمه (منظورم

خواهر برادرای مامانی هستن )خونه باباحاجی جمع میشدیم ,باباحاجیم مینشست کنار سفره قران میخوند و بعد سال تحویل اولین دشت سال و از بابا حاجی میگرفتیم ,خیلی خوش میگذشت niniweblog.com,بعد از

ازدواج من و بابایی میریم خونه مامانی اعظم ,البته اونجا هم خیلی خوش میگذره ,اولین عیدیتم شما امسال از مامانی اعظم گرفتی ,یه ماشین خوشگل بود ,دستش درد نکنه niniweblog.com

,اینم عکسه سفره هفت سین ما در سال93

 

 

 

,امسال که موفق نشدیم بریم مسافرت ,حالا اگه بشه بعد از اینکه به دنیا اومدی ,دوست دارم بریم مشهد ,دلم داره ضعف میکنه برای حرم امام رضا ,دلم میخواد اولین مسافرتی که میری اونجا باشهniniweblog.com

این روزا پسر خوبی بودیو مامان و اذیت نکردی niniweblog.com,یه کم فکرم راحتتر شده ,این دو سه هفته ام اگه به

خوبی بگذره دیگه خیالم راحت میشه ,چون اگه به دنیا ام بیای ,دیگه نیازی به دستگاه نداری ,شاید کوچولو باشی ولی ریه هات دیگه کامل هستن ,چند روزه حرکتتات فرق کرده ,قبلا بیشتر لگد میزدی niniweblog.comاما حالا

,یه احساس دیگه دارم ,مثه یه موجه ,شاید شبیه ماهی ,خیلی این و دوست دارم ,فک کنم چون بزرگتر

شدیو,جای خالی کمتری داری ,اینطوریه,از یه طرفم خیلی سکسکه میکنی, من عاشق سکسکه کردنتم,فقط بعضی وقتا خیلی طولانی میشه که من دیگه دلم میسوزه ,فک میکنم دیگه اذیت میشی niniweblog.comواینکه شما

همچنان نچرخیدی و این طورم که به نظر میرسه قصد این کارم نداری پسل شیطون ,شاید قسمت

اینه,امیدوارم هرچی  که صلاحمون توشه همون بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حبه قند
12 فروردین 93 1:03
سلان عیدت مبارک بسلامتی ایشاله همیشه خوش باشی انشاله نی نی سر موقع خودش به دنیا بیاد. همیشه برات بهترینها رو ارزو دارمو اانشاله بزودی امام رضا می طلبتون.
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم,منم آرزوی بهترینها رو توی سال جدید برات دارم
نسرین جون
14 فروردین 93 1:47
• زندگی زیباست، تماشاییست! چرا زیبا نمی بینیم؟ چرا گاهی به پای این همه خوبی نمی شینیم؟ چرا با هم نمی خندیم؟ مگر دنیا چه کم دارد؟ ببین این آسمان آبی ست ببین دنیای ما آکنده از پاکی ست و خوبی تا ابد پاینده می ماند... تو باور کن همین کافیست...!
مامان علی کوچولو
پاسخ
میسی نسرین جون خیلی قشنگ بود
نسرین جون
14 فروردین 93 1:53
دیگه چیزی نمونده به ورود تو به این دنیا! خیلی خوشحالم....برادرزاده های الناز میبینم دلم غش میره برای تو اومدی فقط منو دوست داشته باش!باشه؟ اخه من خیلی دوسمت میدالم
مامان علی کوچولو
پاسخ
منم خیلی تو رو دوست دارم خاله جونی