علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

سال نو مبارک

1392/12/27 12:40
155 بازدید
اشتراک گذاری

                

 

 

                                                       سال نو مبارک


آرزوی سالی پر برکت رو برای همه دوستای خوبم و خانواده عزیزم دارم

برای همه ماماناییم که منتظر نی نی هاشون توی سال جدید هستن ,آرزو میکنم که دخمل پسلای

خوشگلشونو صحیح سلامت بگیرن توی بغلشون

یه آرزوی دیگه ام برای همه کسایی دارم که رویای مادر شدن دارن,با تمام وجودم از خدا میخوام که توی

سال جدید به خواستتون برسین   آمین

 

                                                     niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسرین جون
28 اسفند 92 1:07
سال نو مبارک کوچولو خیلی دلم برات تنگ میشه مراقب خودت و مامانت باش و اذیت نکن تا برگردیم ایشالا سال خوبیه با اومدن تو بهترم میشه تو دلت پاکه از اونجا برای ما هم دعا کن فعلا کوچولوی من خداحافظ
مامان علی کوچولو
پاسخ
سال نو توام مبارک نسرین جون ,انشاالله که سال خوب و پر برکتی داشته باشی ,جاتون اینجا خیلی خالیه ,توام لحظه سال تحویل برامون دعا کن
مامانی ساره
1 فروردین 93 11:13
سال نوی شما هم مبارک خانوم گل مواظب نی نی خوشگلمون باش عزیزم
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی خانومی,حتما عزیزم ,دخمل گلت و از طرف من ببوس
حبه قند
5 فروردین 93 19:50
سلام خانومی سال نو مبارک و انشاله امسال در کنار نی نی شاد باشی. مبارک باشه جشن سیسمونی تو رو خدا زودتر عمسا رو بذار نی نی بیادوقت نداریا.
مامان علی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ,عید شما هم مبارک ,راستش انتخاب کردم ولی چون هنوز صدر صد نبود ,موکول کردم به موقع به دنیا اومدنش
مامان راضی
10 فروردین 93 11:25
عیدت مبارک خانومی. سال خوبی داشته باشین عزیزمممم
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم ,عید شما هم مبارک