علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

ورود به ماه دهم

1393/1/23 10:37
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم niniweblog.com

عقش مامان دیگه بزرگ شده ,الان نه ماه و یک روز از روزی که توی دلم خونه کردی میگذره niniweblog.com,گل پسرم دیگه برای خودش مردی شده niniweblog.com,مامان خیلی دوست داره و دلش برات یه ذره شده ,دلم میخواد

زود زود بگیرمت توی بغلم ,از یه طرفم میخوام تا جایی که ممکنه وزن بگیری ,پس باید تحمل کنم  که این مدتم

بگذره , امروز نوبت سونو دارم ,با این سونو معلوم میشه که باید سزارین کنم یا نه ,خیلی اضطراب دارم ,یعنی هر

چی به زمان زایمان نزدیکتر میشه استرسم بیشتر میشه ,بابایی سعی میکنه با حرفاش دلگرمم کنه ولی نمیدونم چرا نمیشهniniweblog.com ,فقط وقتی به تو فکر میکنم یکم آروم میشمniniweblog.com

این چند روز گذشته ام هر کی منو میبینه ,میگه که امروز فردا زایمان میکنی (هر کی برای خودش یه نظر میده ,یکی از روی قیافه ,یکی از روی مدل شکممniniweblog.com ...)چند شب پیش که رفته بودیم یه عروسی ,اینقد همه بهم

گفتن  که شب میترسیدم بخوابم ,بابایی بهم میخندید ,آخه همش فکر میکردم تا صبح زایمان میکنم ,نمیدونم

,اینقد باهات حرف زدم که عزیز دلم ,حالا زوده ,باید بمونی تا وزن بگیری تا خوابم برد ,هنوزم باورم نمیشه که

اینقد زمان زایمانم نزدیک شده ,نمیدونم از پس مامان بودن بر میام یا نه ,البته من تمام تلاشمو میکنم که

مامان خوبی برات باشم جیجرمniniweblog.com  ,

میدونم اونی که تا حالا حواسش بهمون بوده از این به بعدم تنهامون نمیذاره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی ساره
23 فروردین 93 10:55
عزیز دلم مراقب خودت باش کوچولوی ما دیگه داره ودشو آمده میکنه واسه اومدن به دنیای بزرگتر اصلا نگران نباش و استرس نداشته باش از پسش برمیای به یاری خدا انشاءالله که به سلامتی زایمان می کنی و نی نی خوشگل و تپل مپلی به دنیا میاری منتظر کوچولوی نازمون هستم
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی گلم,همین که دوستای خوبی مثل شما دارم بهم دلگرمی میده
نسرین جون
25 فروردین 93 21:13
ایول نی نی من که خیلی خوشحااالم فقط جان من وسط اتحانا نیای دنیاااا هااا زودتر بیا چانخ خاله....یا بعدش!نه دیر میشه همون قبلش بیا
مامان علی کوچولو
پاسخ
خاله جونی انشالله هر چی به صلاح همون میشه