علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

بالاخره چرخیدی

1393/1/25 12:38
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون مامانniniweblog.com

الهی من قربونت برم که مامانو نا امید نکردی niniweblog.com,توکی چرخیدی که من نفهمیدم ,وقتی دکتر سونو رو

انجام داد و گفت که چرخیده ,باورم نمیشد ,خدایی یه درصدم احتمالش و نمیدادم

سونو رو به دکتر خودمم نشون دادم ,گفت میتونم طبیعی زایمان کنم ,البته گفت به احتمال 70 درصد میتونی

چون بچت خیلی درشت نیست ,با اینکه طبیعی رو ترجیح میدم ولی بهش گفتم که اگه قراره درد و بکشم بعد

سزارین کنم ,از همین الان برم برای سزارین ,اونم خندید و گفت اگه این بچه رو طبیعی به دنیا نیاری آبروت میرهniniweblog.com (چون خیلی تپل مپل نیستی اینطوری گفت )الان شما دوکیلو و هفتصد گرمی ,پسر کوچولویه مامانی

دیگه ,حالا بازم وقت داری ,فک کنم حداقل دو هفته ای دیگه با هم باشیم ,پس  یکم دیگه تپلو میشیniniweblog.com

میدونم که خدا خیلی دوسمون داشته که این فرصت و بهمون داده وخیالم راحته که کمکمون میکنه ,من اینو با

تمام وجودم حس میکنم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamanenini
25 فروردین 93 12:45
سلام قدم نو رسیده پیشاپیش مبارک باشه مامانی قهرمان.آفرین به شما و انتخابتون.
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم و ممنون به خاطر دلگرمیتون
نسرین جون
25 فروردین 93 21:14
این همه اخ و اوخ که میکنی مال چیه پس اخه! فک کردی بلند میشه سرپا یه دفه میچرخه ابجی تو میتونی...من میدووونمثابت کن که میشه
مامان علی کوچولو
پاسخ
برامون دعا کن که از پسش بربیایم
hadiiise
29 فروردین 93 0:21
به سلامتییییییی اولین و بهترین اتفاق فروردین 93 امیدوارم بعدی خبر صحیح و سالم به دنیا اومدنت باشه عزیز دلم داریم لحظه شماری میکنیم دهلمون تنگه آقا فریاان .. ....... تبریک میگم اعظم جووونی
مامان علی کوچولو
پاسخ
,قربونت عسیسم,ممنون به خاطر دعای خوبت