علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

روز شماری میکنم برای دیدنت

1393/1/28 13:03
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عقشم :heart-shape2-smiley:

چه خبرا ؟حالت خوفه ؟جات تنگ نیست:(706): ,خودم که به شکمم نگاه میکنم ,میمونم تو چه جوری اونجا جا

شدی ,همش از روی شکمم اندازه میگیرم که اندازت چقد ممکنه باشه ,البته یه سایت هست که تغییرات

جنین رو هفته به هفته مینویسه و خوندن اون جزء سرگرمیای من و بابایی (همیشه ام بابایی یه هفته جلوترم

میخونه ) ولی میدونم که برای همه جنینا صدق نمیکنه,نمیدونم شاید من زیاد ی حساسم ولی دست خودم

نیست آخه

به نظرم این هفته های آخر خیلی داره دیر میگذره ,برای تو ام همینطوره یا نه ,خیلی دوست دارم زودتر ببینمت

ولی حالا زوده  ,دو سه روزم هست یه دردای خاصی دارم ,فک کنم دردای ماه باشه ,دیگه به قول یکی از

دوستام زمان اینکه یه مامان واقعی بشم نزدیکه ,دیشب با بابایی تنها بودیم ,اینقد حوصلمون سر رفته بود ,گفتم کاش این پسری اینجا بود ,حداقل با اون سرمون گرم بود ,الهی من فدات شم ,همش فک میکنم

تو بزرگ شدیو داری از سرو کول بابایی بالا میری ,بعد خودم خندم میگیره ,اینا رو دارم به تو میگما ,چی کار کنم

دلم به تو خوشه دیگه جیجر مامان

راستی یکشنبه هفته آینده تولد حضرت فاطمه س است ,سالای قبل بهم تبریک میگفتن بابت زن بودنم ولی

امسال دیگه مامان شدم ,,اینکه بدونی یه موجودی از وجوده تو ه و  فقط مال خودته (البته بابابایی )مال خود

خود خودت,خیلی حس خوبیه ,تو الان متوجه نمیشی من چی میگم ,ایشالله خودت که بچه دار شدی میفهمی

از همین جا میخوام این روز و پیشاپیش به همه مادرا مخصوصا مادر خودم ومادر شوهرم  تبریک بگم

:rosesmile:,در ضمن امیدوارم خانوم فاطمه س خودش حاجت دل همه زنای منتظر رو  بده

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسرین جون
29 فروردین 93 1:42
ای جااانم باید شکمه مامانت ببینی کم مونده بترکه عزیزم تو کی میای اخه! همش به این فک میکنم من دانشگاه باشم و تو بدنیا بیای...جان من یه خبر به من بده که باشم
مامان علی کوچولو
پاسخ
دیگه خیلی نمونده خاله جونی
مامان راضی
29 فروردین 93 23:22
واقعا بچه ها سرگرم کننده و شیرینن . انشاله به سلامتی گل نازتون به دنیا بیاد عزیزم
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون گلم ,من که دیگه طاقت ندارم
نسرین جون
30 فروردین 93 1:27
اگر تمام حلزونهای عالم دست به دست هم بدهند تا به چین رنج هایت سفر کنند؛ باز هم کاری از پیش نخواهند برد ، گیرم عصاره شفابخش هم داشته باشند. چین و چروک رنجهایت را مرهمی نیامده مادر ... روووزت مبارک جلو جلو اینو نی نی گفته!!! مامانش مگه تو چین و چرووک داری عااایااا
مامان علی کوچولو
پاسخ
از دست تو ممنون قشنگ بود
نسرین جون
30 فروردین 93 1:28
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
mamanenini
30 فروردین 93 10:14
سلام بر بهترین خلقت خداوند.روزتون مبارک
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون خانومی
حبه قند
2 اردیبهشت 93 20:35
مبارک باشه عزیزم روزت. انشاله نی نی نازمون سلامت بدنیا میاد دکتر وقت دقیق به تو نداده هنوز؟؟؟؟
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی گلم ,تا دوهفته دیگه وقت دارم ,بعدش دیگه فک کنم خطرناکه و باید سزارین کنم
نسرین جون
4 اردیبهشت 93 1:54
شاید این جمعه بیایی شاید
مامان علی کوچولو
پاسخ
انگار اینقد که به شما ها سخت داره میگذره ,به من نمیگذره