علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

کارت دعوت جشنت

1393/2/24 12:06
152 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات شه ,این چند روز خیلی اذیت شدی ,آخه به سر کننده ای که برات زده بودن حساسیت داشتی و

پات حسابی سوخته بود ,هر بار میخواستم مای بیبی تو عوض کنم ,دلم کباب میشد بس که تو گریه میکردیniniweblog.com

,به خاطر اینکه ختنه شده بودیم نمیشد حمومت کنم یاپاهاتو بشورم ,خدا رو شکر یکم بهتر شدی,امروز  قراره ببرمت

حموم ,انشالله که زود زود خوب بشی مامان قراره بعداظهر جمعه یه جشن کوچولو برات بگیریمniniweblog.com و

شبشم شام بدیم ,کارت دعوتاتم آماده شده ,اینم عکسشه ,من که خیلی دوسش دارم

پسندها (1)

نظرات (1)

نسرین جون
2 خرداد 93 1:53
عجبببببب عکسی عجب کارتی... خیلی شامت خوشمزه بود!حیف که خودت نخوردی...ایشالا بعدا مبارکت باشه البته منم برات ترکوندم...همه شاهدن
مامان علی کوچولو
پاسخ
دستت درد نکنه نسرین جون