علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

عکسای گل پسرم

1393/2/28 13:01
160 بازدید
اشتراک گذاری

اینا عکسایی که نسرین جون ازت گرفت برای روی کارتت ,خیلی بامزه شدن ,هر  وقت نگاشون میکنم دلم ضعف میره جیگر مامان niniweblog.com

                                                                         

                                                                

                                                                           

                                                               

                                                  

پسندها (1)

نظرات (9)

مامانی آیلین
31 اردیبهشت 93 17:50
سلام خدا براتون حفظش کنه زیر سایه پدر مادر بزرگ شه خیلی ناااااااااااااازه
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون به خاطر دعای خوبت عزیزم
مامان راضی
31 اردیبهشت 93 23:34
عزیزم به سلامتی . ماشالا چه نازه . از طرف من ببوسش گل پسر خوشجلتا . بوسسسسسسسس
مامان علی کوچولو
پاسخ
حتما خانومی
مامان خانومی
2 خرداد 93 0:24
ای جان دلم... علی ناز پسر. هزار هزار ماشالله
نسرین جون
2 خرداد 93 1:56
ای جووونه دلم...چقدر برا گرفتن این عکسا بهت خندیدم منو ببخش جیگرم....لازم بود که بخندم/// خیلیییییی دوست دارم
مامان علی کوچولو
پاسخ
خاله جون نوبت منم میرسه بالاخره,که بخندم
فاطمه جوون
2 خرداد 93 1:56
خدااااا ببینش چقدر نازه....خیلی جانی علی
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون گلم
کیمیا جون
2 خرداد 93 1:57
یا خداااااااااااا..ببینش اخه چه تیپی چه قدی چه تپلی ای....خدا حفظت کنه پس خاله
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی عسیسم
مامان خانومی
5 خرداد 93 9:14
کجایی مامان علی کوچولو؟ دلمون برای خودت و پسر نازت تنگ شده... زودی بیا
مامان علی کوچولو
پاسخ
قربونت گلم ,این اقا کوچولو دیگه وقت آزاد برام نمیذارهممنون که به یادمونی
کیمیا جوووون
12 خرداد 93 14:55
اییییییییییییییی خدا خنده هاتو بخورم که انقد خوشگل میخندیییییییییییی
مامان علی کوچولو
پاسخ
میسی کیمیا جون
مامان ارشان
19 تیر 93 19:53
خاله قربونت عزىىىىىىىىىزم.نازنازىه خاله ندا.نمىدونم شبه که هست اما خاله دیدم دلم ضعف رفت .خدا حفظت کنه
مامان علی کوچولو
پاسخ
خدانکنه ندا جون