علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دلخوشی مامان

1393/3/7 11:39
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیجر مامان niniweblog.com

الهی من قربون علی توچولوی خودم برم که این روزا شده همه دلخوشی مامان وبابا,هنوز موفق نشدم موقعی که داری میخندی ازت عکس بندازمniniweblog.com ,خیلی با مزه نیشخند میزنی مخصوصا موقعی که داری شیر میخوری ,تو

پسر خوشرویی هستی عقشم البته اگه دل درد نداشته باشی ,دیروز خیلی دل درد داشتی من روی شکم خوابوندمت دیدم راحت خوابیدی niniweblog.com,الهی بمیرم که اینقد درد میکشی

                                                                     

گاهی اوقات مجبورم توی خونه توی کریر بخوابونمت ,که هر جای خونه میرم با خودم ببرمت ,

 

                                                                   

                                                                 

هرچند زیاد اونو دوست نداری , آخه روش مورد علاقت برای خوابیدن به غیر از شیر خوردن ,خوابیدن روی پاست ,نا

گفته نمونه که بغلیم شدیو تا میذارمت روی زمین از خواب بیدار میشی ,بعضی وقتاخیلی خوب میخوابی اما گاهی اوقاتم مثل دیشب اشک مامان و در میاری niniweblog.com,میدونم بیشترش به خاطر کولیکته ,یکی از مشکلایی که این

روزا با به دنیا اومدن تو پیدا کردم غذا درست کردنه ,چون معمولا میخوابی و دقیقا موقعی که میخوام غذا درست کنم

بیدار میشی و گریه میکنی ,یکی دوبار مجبور شدم منتظر شم تا بابایی بیاد و تو رو بگیره تا من بتونم غذا درست

کنم ,خدا روشکر وقتی که بابایی برمیگرده خونه ,در بست در خدمت شماست و من به کارام میرسم ,خدا کنه

زودتر خوب خوب بشی عزیز دل مامان

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان خانومی
7 خرداد 93 14:00
ای جانم. هزار ماشالله بزرگ شده حسابی... خدا حفظش کنه. من شنیدم اگر آروم پاهاشو جمع کنی توی شکمش دلدردش بهتر میشه
مامان علی کوچولو
پاسخ
اره ممنون خانومی,اره امتحان کردم بهتر میشه
کیمیا جوووون
12 خرداد 93 14:53
ای جونمممم چرا انقد تو نازی
مامانی ساره
12 خرداد 93 23:29
الهییییییییییییییی، کلی ذوق زده شدم قدم نورسیده مبارک باشه عزیزم شرمنده دیر اومدم واسه عرض تبریک آخه یه مدتی که مسافرت بودم و بعدشم کلی سرم شلوغ بوده حالا که اومدم میبینم چند تا پست جدید زدی و من نخوندم!!!!!!!!!! انشاءالله که خدا حفظش کنه براتون خداروشکر که سالمه و خودتونم سالمید راستی اسم جدید وبلاگتونم مبارک باید همین الان برم اسمشو توی لیست دوستان ساره جونم تغییر بدم
مامان علی کوچولو
پاسخ
خواهش میکنم گلم ,ممنون از لطفت