علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دستت درد نکنه نسرین جون

1392/10/26 0:10
144 بازدید
اشتراک گذاری

یه عالمه چیزای خوشمل خوشمل برات خریدم عزیز مامان :(494):,اینقد تنوع وسیله ها زیادشده که نمیشه انتخاب کرد, درضمن اینقدرم بامزن که همه رو به هوس میدازه که فکر یه نی نی جدید باشن:babysmiley1f:,حالا یه روز

باید وقت بزارم وعکساشون و بندازم ,اگه راستشو بخوای من توی این کارا خیلی تنبلم ,تا الانم نسرین جون

زحمتشونو میکشیده و اونم سرگرم امتحانای دانشگاهشه (دستش درد نکنه )اما قول میدم همین زودیا عکسا رو

بزارم ,الهی من قربونت برم ,مامان خیلی خوشحاله که تو رو داره ,نمیدونم خدا رو چطور به خاطر این هدیه

ای که بهم داده  باید شکر کنم

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حبه قند
26 دی 92 16:27
من عاشق خرید واسه نی نی هستم انشاله مبارکش باشه منتظر عکساش هستیم.
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون گلم، ایشالله به همین زودیا برای خودت ،البته اگه خرید نکرده باشی
مامان راضی
27 دی 92 13:36
زود عکساشا بزار ببینیم خانومی منتظرممممممم
مامان علی کوچولو
پاسخ
در اولین فرصت میذارم عزیزم