علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

هفت ماهگی

1392/10/28 9:56
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیس دلم:(1782):

امروز وارد ماه هفتم از زندگیت شدی و الان من و بابایی ششماه ویک روزه که  نینیدار شدیم :cancan:

الهی من قربونت برم ,قبلا وقتی بعضیا میگفتن ,بعد از چند سال زندگی, ادم یه خلای رو حس میکنه و دچار

روزمرگی میشه ,درکشون نمی کردم اما حالا میفهمم که با ورود تو به زندگیمون ,همه چی فرق کرده وهر

کاری که میخوایم انجام بدیم یه جورایی به تو مربوط میشه ,یعنی همه رو به عشق تو انجام میدیم ,اصلا دنیا با

تو خیلی قشنگتر شده جیگر مامان

خیلی خیلی دوست دارم ,الان فقط منتظرم که این مدتم بگذره و من روی ماهت و ببینم ,میدونی انتظار سخت ترین کار دنیا است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضی
30 دی 92 10:55
مباااااااارک باشه جیجر انشاله بقیه ی راهم جود جود تموم بشه و همیشه سلامت باشین گلم
مامان علی کوچولو
پاسخ
مرسی گلم ,انشالله ,خدا از زبونت بشنوه