علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

تشکر از بابایی

1392/12/20 10:33
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان niniweblog.com

راستش بعضی اوقات نوشتن خیلی سخته niniweblog.com,میدونی ما آدما خیلی موجودات عجیبی هستیم ,اصلا

طاقت سختی ونداریم (بیشتر منظورم به خودمه )این مدت با اینکه ,زمان کمیم بوده خیلی بهم بد گذشته

,همون که نتونی کارای روزمرت و انجام بدی و با کوچکترین دردی ,تن و بدنت بلرزه که نکنه قراره اتفاق بدی

بیافته ,احساس بدی بهم میده,نمیدونم ...ناشکر نیستم ,یعنی میدونم اگه تا همین الانم اتفاقی نیافتاده

,فقط خواست خدا بوده ,امیدوارم همون جور که تا حالا هوای منو نینیم و داشته از این به بعدم تنهامون

نذاره

امروز باز یکم شیطون شدیو ترسوندیم ,هر چی بهت میگم گل پسر ,اینقده ورجه وورجه نکنniniweblog.com

,گوش نمیدی ,الهی مامان قربونت بره تو که این مدت پسر خوبی بودی ,این چند وقتم صبر کن ,راستشو بخوای من عاشق اردیبهشتم niniweblog.com,همیشه دوست داشتم که اگه قراره یه نی نی داشته

باشم ,توی این ماه به دنیا بیاد ,حالا که خدا این لطف و کرده ,تو ام هوای مامان و خودت داشته باش تا صحیح و سالم و با یه وزن خوب به دنیا بیای ,آخه هر که منو میبینه ,چون خیلی تغییر نکردم niniweblog.com,میگه

بچت خیلی ریزه ,البته چون اول  سلامتیت برام مهمه ,زیاد به این حرفا گوش نمی دم ,ولی اگه زود به دنیا

بیای خیلی کوچولو یی و ,من نمیدونم چطور باید ازت مراقبت کنمniniweblog.com

یه جوراییم دلم برای بابایی میسوزهniniweblog.com ,بنده خدا ,از سر کار که میاد باید به کارای خونه برسه ,اون

شکایتی نداره ,ولی خوب .....,من و این پسل شیطون ازت ممنونیم همسری,میخوام بدونی که قدر کاراتو میدونیم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سه قلوها
21 اسفند 92 0:32
سلام عزیز دلم الااااااهی ، ایشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد گلم حتما واسش اسم انتخاب کنید ، چون الان دیگه به اسم که صداش کنید کاملا متوجه میشه، صداهاتونم که میشنوه ایشالا نامدار باشه اصصصصلا توجهی به حرف های بقیه نکن که میگن بچت ریزه من از دکترم در این مورد قبلا پرسیده بودم ، میگه همیشه تو بارداری اول حتی بچه بزرگ و تپلی هم باشه بازم شکم زیاد بزرگ نمیشه ، چون پوست قدرت کش اومدن زیادو نداره و بجه خودشو بیشتر جمع می کنه اون تو ایشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد ، نگران نباش ، یه کمی که بگذره پهلوون میشه فداااااات
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون گلم ,الان بااین شرایط بیشتر نگران به موقع بدنیا اومدنشم ,بهر حال بابت دلداریت ممنون
حبه قند
22 اسفند 92 0:11
مامانی خیلی حواست باشه و استراحت کن وقتی نی نی زود بدنیا بیاد مشکلات خاص خودش رو داره اونم تو بیمارستان و دستگاه و ... هست بهر حال سعی کن ارامش داشته باشی و فقط استراحت داشته باشی. اصلا خوب نیست برات فعالیت. انشاله بسلامتی این 1/5 ما هم میگذره.
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون خانومی ,تا اونجایی که بتونم استراحت میکنم ,امیدوارم که مشکلی پیش نیاد