علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

دوست داشتم بنویسم

1393/2/11 10:51
98 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم از کجا شروع کنم ,اینقد همه چی یه دفعی شد که نتونستم قبلش بیام یه مطلب بذارم ,همیشه توی ذهنم بود که وقتی درد زایمان شروع شد میام و چند خط برات مینویسمniniweblog.com,میخواستم توی اخرین لحظات

بهت بگم که چقد دوست دارم ,اینکه چقدر توی این نه ماه بهت عادت کردم ,به تکونات,سکسکه هات و نمیدونم خیلی چیزا که توی این مدت با هم تجربه کردیم,اما توی اون لحظات نوشتن برام واقعا سخت بود niniweblog.com

همیشه با خودم فکر میکردم که چرا دوستای وبلاگی که دارم وقتی نینیشون به دنیا میاد تا چند روز نه ازشون

خبری میشه و نه یه عکس میذارن ,تازه میفهمم که این نی نی های تازه به دنیا اومده,توی چند روز اول وقتی

براشون نمیذارن که بخوان مطلب بنویسن ,مثله  تو عزیز دل مامان ,که از وقتی که به دنیا اومدی تمام وقت مامان

اختصاص پیدا کرده به شما,چند بار تا حالا خواستم بنویسم ولی یا فرصت نشده یا تو گریه میکردی و بیقرار بودی

,اما امروز بالاخره موفق شدم ,الانم شما توی بغل مامان آروم خوابیدی ,الهی من قربونت برم niniweblog.com

راستی این اولین عکسی که ازت توی بیمارستان گرفتم ,یادم رفت توی پست قبلی به نسرین جون بگم بذارتش

                                                                            

                                            مامان فدات شه

                                                                                                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین جون.......
2 خرداد 93 1:39
اییییی جووونم ببین چه نانازه
فاطمه جوون
2 خرداد 93 1:39
ای جوووووووووووووووووووونم...شووور خوشگلم من وایسادم هاااا چقدرم اسمامون به هم میاد
کیمیا جون
2 خرداد 93 1:40
ای خدااااااااااااااااااا ببینش ...تپلیه ناز نازی علی علی ................علیه