علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

علی کوچولوی مامان و بابا

1393/2/11 14:38
117 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شما روز 9 اردیبهشت ساعت 4:45 صبح با وزن 3/200کیلو و قد 52 سانتیمتر به دنیا اومدیniniweblog.com,خدا رو

شکر که همونطور که میخواستم طبیعی زایمان کردم ,خیلی سخت بود ولی ارزشش رو داشت ,اون لحظه ای که به دنیا اومدی واقعا برام لذت بخش بود niniweblog.com,عین یه ماهی کوچولو بودی ,خدا  رو صد هزار بار شکر میکنم که صحیح و

سلامت هستی

بالاخره بعد این همه مدت تونستیم یه اسم خوشمل برات انتخاب کنیم ,اسم شما شد علی ,گل پسر مامان و بابا

,مابین دو تا اسم شک داشتیم ولی چون به دنیا اومدنت مصادف شد با ماه رجب ,دیگه دلمون نیومد اسم دیگه ای برات بذاریم ,انشالله که زیر سایه مرتضی علی صحیح و سلا مت باشی عزیز دلمniniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان خانومی
29 اردیبهشت 93 15:58
سلام مامان علی کوچولو. عزیزم به سلامتی خوشحالم که نی نی نازت اومد توی بغلت. واقعا هیچ اسمی به زیبایی نام علی نیست. نامدار باشه انشالله عزیزم شما برای اینکه طبیعی زایمان کنی ورزش خاصی کردی؟ کار خاصی انجام دادی؟ چون منم خیلی دوست دارم طبیعی زایمان کنم اما خیلی نگرانم که نتونم و لگنم کوچیک باشه... قربونت برم شیر میدی برای منم دعا کن
مامان علی کوچولو
پاسخ
برات نظر خصوصی گذاشتم ,محتاجیم به دعا
نسرین جون
2 خرداد 93 1:41
ماشالااااااا چه قدی ..به خودم رفته
فاطمه جوون
2 خرداد 93 1:42
واای چه قدی...چه وزنی...ماشالااااا به پای هم پیر شیم
مامان علی کوچولو
پاسخ
از دست تو فاطمه جون