علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

علی وباباش

1393/5/2 11:45
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلمبوس

***دیروز وقتی بابایی داشت باهات حرف میزد صداتونو ضبط کردم ,البته بابایی نفهمید ,آخه هر بار بهش میگم

بذار تا موقعی که با علی داری بازی میکنی صداتو ضبط کنم نمیذاره (فک کنم خجالت میکشه ,از کی نمیدونم

,شاید میترسه بعدا سر به سرش بذارم)اتفاقا اینجوری بهترم شد ,تو ام که حسابی با باباییت رفیقیو براش حرف

میزنی (منظورم همون اقون واقون کردنه مامان  )

***نمیدونم چرا اینقد روی بابایی بالا میاری ,بیچاره نشد یه دفعه تو  رو بگیره وتو یه حالی بهش ندی غمگین,آخرین

بار که گرفته بودت بالای سرش و داشت باهات بازی میکرد تو ....بعله حالا بازم شانس اورد ...خیلی خندیدم خندونک

آخه قیافش دیدنی شده بود ,بنده خدا دیگه عادت کرده ,کار هر روزته مامان جون ,اینا رو مینویسم که بعدا بخونیو

قدرشو بدونی که بازم هر کاری میکنی دلش نمیاد هیچی بهت بگه و بازم قربون صدقت میره

 

***امروز بابایی  صدام کرد و گفت که برم توی اتاق ,وقتی رفتم دیدم تو رو گرفته جلوی آینه میز توالت ,تو ام یه

ذوقی برا خودت میکنی که دلم ضعف رفت ,زود رفتمو دوربین اوردم و ازت فیلم گرفتم ,حالا بعدا یادم بنداز نشونت

بدم ,فک کنم از قیافه خودت خیلی خوشت اومده بود قه قهه

 

*** از بس که این بابات موقع بازی کردن باتو بالا پایینت میکنه عادت کردیو فقط از اون مدل بازی کردن خوشت

میاد و میخندی ,البته خاله نسرینم دسته کمی از بابات نداره ,توام که اصلا بدت نمیاد و نیشت همش باز میشه خندونک

,به قول عمه زهرا بچه های اونا که آروم باهاشون بازی میکردن اینقد شیطون شدن ,پس خدا بداد مون برسه قهر

 

                          

 

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان حبه قند
3 مرداد 93 14:08
ای جان از یواسکی هاشون قیلم بگیر خیلی قشنگ میشه. چه ناز خندیده.
مامان علی کوچولو
پاسخ
حتما در اولین فرصت
نسرین جون
4 مرداد 93 1:04
عزیزززززم.....قربون خنده هات این روزا تا میام طرفت مامانت میگه نسرین توروخداااا میخاد بخوابه نه که من اذیت ازارت کنم...نههه اصلااا وقت کمی نازو نوازشت میکنم....البته تو هم میخندی دوستا دانشگام همه میشناسنت...خیلی دوست دارن!درخواست ازدواجم دادن...ولی من که تورو به هر کسی نمیدم
مامان علی کوچولو
پاسخ
از دست این خاله شیطون
مامان امير علي
4 مرداد 93 7:49
سلام .پسر خوشكلي داري. خدا حفظش كنه.مرسي به ما سر زدي.باز هم به ما سر بزن
مامان علی کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ,ممنون از لطفت ,حتما
مامانی ساره
18 مرداد 93 15:38
انشاءالله که خدا سایه ی باباشو روی سرتون حفظ کنه ماشاءالله حسابی شیرین شده ها
مامان علی کوچولو
پاسخ
شما لطف داری عزیزم