علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

من حالم خیلی خوبه

1393/5/16 13:18
154 بازدید
اشتراک گذاری

*گل پسرم دیگه میتونه برگرده روی شونش تشویق(دقیقا از سه ماهگی),تازه یکی دوباره که کامل غلطم زده فسقلی

مامان,شبا حتما باید دورتو بالش بذارم چون خیلی تکون میخوری و از زیر پشه بندت میری اونور ,هیچی دیگه کار

شبای مامان شده اینکه مرتب جاتو درست کنم ,الان اینطوری خدا بداد بعد برسهمتفکر

 

**میگیرمت توی بغلم و فشارت میدم به خودم و تو میخندی و دلم ضعف میره از این همه خوشبختی و دوباره ...بوس

 

***عاشق اینم که یکم شیر میخوری بعد دست از خوردن میکشیو منو نگا میکنی و من سیر نمیشم از این کارت و

نمیدونم خدا رو چطور شکر کنم به خاطر بودنت,این حسه مالکیته از همه بهتره وتا حالا هیچ چیزی اینقد مال خودم

نبوده  و موندم بعدا چطور میخوام تو رو بایکی دیگه قسمت کنمچشمک

 

****خوابت دیگه مرتب شده ,عین این بچه مثبتا هر شب ساعته 10 خوابت میبره و صدای همه رو در میاری که بابا

این علی همیشه خوابه ومنم میخندم و میگم بچم به این خوبییییییییییخندونک

 

*****ازت عکس میندازم برایه همه میفرستم و دلشون ضعف میره و قربون صدقت میرن,خاله میگه اینقد خنده این 

بچه رو عکس نکن بفرست چشمش میزن , منم میخندمو میگم ولمون کن بابا کی این فسقل مارو چشم میزنه

 

******بالا خره برای داییا خندیدی اونم از نوع صدا دار و دایی اکبر میگفت علی که زیاد ما رو ندیده چرا میخنده و

بیچاره این گل پسرم که خندیدن و نخندیدنش هردوش حرف دارهقه قهه

 

*******موهات یکم دراومده و دیگه بابایی بهت نمیگه آقای مو شویدیان چطوره ؟هنوزم خیلی کمه ولی همینم از

قبل بهتره و من خدا رو شکر میکنم به خاطر همه نداشته هات و میگم همین که سالمی خدا رو عشق استآرام

 

********از خواب بلند میشیو اون نیشخندت وقتی منو بالایه سرت میبینی بهم میگه که من خوشبخت ترین آدم

روی زمینم وهمین الان که دارم مینویسم تازه اذان شروع شده از خدا میخوام طعم این خوشبختیو به همه زنها

بچشونه

********* وقتی توی بغل بابایی هستی وفقط  صدام ومیشنوی و میخندی  و بابایی یکم حسودیش میشه

موقعی که توی بغلش داری گریه میکنی وبعد من میگیرمتو تو میخندی و ساکت میشی و  میگه وروجک میشناسدتا

 

من و بابایی خوشیم این روزا با تو عزیز دلم محبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی ساره
18 مرداد 93 15:34
خداروشکر که حالت خوبه عزیزم خدا رو شکر که همه چیز بر وفق مراده امیدوارم همیشه خوش باشین
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم ,همینطور شما
مامان راضی
18 مرداد 93 23:30
عزیزم واقعا عشق میکنیم ما با بچه هامون انشاله که خدا به همه سالمشا عطا کنه
مامان علی کوچولو
پاسخ
انشالله
حبه قند
21 مرداد 93 17:17
ای جانم ماشاله چه مهارتهایی رو یاد گرفته. منم کلی دوست دارم خنده صدار نیروانا رو تو بیداری بشنوم.
مامان علی کوچولو
پاسخ
به همین زودیا میبینی گلم ,خیلی لذت بخشه