علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

خوابیدن علی کوچولو

1393/5/30 14:07
168 بازدید
اشتراک گذاری

*دوشنبه صبح من خیلی خسته بودم چون شما نذاشتی شب خوب بخوابم ,بابایی گفت تو بخواب من علی رو تا

موقع رفتنم میگیرم ,وقتی بیدار شدم دیدم توی تشک بازیت خوابت برده ,بابایی گفت تو روگذاشته توی تشکت و

رفته توی اتاق وقتی اومده دیده خوابیدی ,الهی من قربونت برم که یاد گرفتی بدون کمک بخوابیتشویق ,کلی ذوق کردم

برات جیجر مامانمحبت

**روز جمعه رفتیم باغ بابا حاجی ,خیلی سر حال بودی,کلی برای همه خندیدی ,مخصوصا برای بابا حاجی ,همه

میگن تو خیلی خوش خنده ای که البته اینم ربط میدن به باباییت ,چون باباییم خیلی خنده رو

اینم چند تا از عکسات

              

                        

اینم عکس علی جون با پسر داییهای گرامی

                        

***دو شبه که برای خواب  میذارمت توی گهوارت ,آخه قبلا پیش خودم میخوابوندمت ,از بس که تکون میخوری

مامان ,یکم بهتر شد ,جای کمتری برای تکون خوردن داری,خودم اذیت میشم ولی اینطوری شاید یاد بگیری زیاد

جابجا نشی ,بعدا که بزرکتر بشی اگه اینطوری بخوابی هر شب از روی تختت میافتی عزیزمقه قهه

 

****دیروز دو تایی رفتیم پارک ,میخواستم از کالسکه نیارمت بیرون ولی تو اینقد غر زدی تا به خواستت رسیدی

فسقلی ,خیلی با مزه به بجه هاو بازیشون نگاه میکردی,بعد از اونجا ام رفتیم خونه خاله ناهید ,انسی جون و

افسانه جون  کلی باهات بازی کردن و تو ام با خنده هات از خجالتشون در اومدی فدات شم

                              

                            

*****از کارایی که خیلی دوس داری شونه کردن موهاته ,همچین چشماتو خمار میکنی که خندم میگیره خندونک

عاشقه اینی که بینیمو بکشم به بینیت,شروع میکنی به خندیدن و سرو صدا ,یه جورایی حرف زد

قربون بره مامانشبوس

پسندها (3)

نظرات (7)

رها
30 مرداد 93 15:10
سلام عزیزم. کوچولوی نازی دارین. خدا براتون حفظشون کنه. خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید. من گل کریستال کار میکنم و خوشحال میشم از کارهام دیدن کنید. اگر با تبادل لینک موافقین خبرم کنید.
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم ,لینکتون کردم
مامانی ساره
30 مرداد 93 15:40
عزیز دلم چقدر ناز شده ها ماشاءالله
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون
نسرین جون
2 شهریور 93 0:05
عزییییییز دلمی علی این روزا دل میبری فقط مگه نگفتم فقط برا من بخند
مامان راضی
3 شهریور 93 12:11
چه لذتی میبره تو باغ ایشالا سال دیگه بدو بدو میره دنبال پسر داییهاش
مامان علی کوچولو
پاسخ
ایشالله
نسرین جون
6 شهریور 93 1:01
عاشقتم علی جووون اخه نمیدونی چقده شیرینی الان
خاله سانی
6 شهریور 93 14:00
ای جونم افرین پسر خوب که خودت خوابیدی.بنیتا رو تا تکون ندی که نمیخوابه.حتی شده یه تکون! چه جای با صفایی رفتین.ایشا.. همیشه گردش و تفریح عکساتم خیلی خوشگلن پسر خوش خنده ی ناز
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان پریشاد و مهر آسا
7 شهریور 93 9:07
سلام عزیزم -خدا علی جون رو حفظ کنه ...ماشاالله وهزار ماشاالله براش ضعف کردم دلم می خواد زودتر ببینمش از این جا می بوسمش.......
مامان علی کوچولو
پاسخ
قربونت گلم,شما لطف داری