علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

مامان گفتن

1393/10/2 15:32
185 بازدید
اشتراک گذاری

*امروز من توی اتاق خواب بودمو تو و بابایی توی هال ,توام مشغول غر زدن ,یه لحظه از دور منو دیدیو زدی زیر گریه و

گفتی ماما,الهی من فدای اون ماما گفتنت بشم چقد قشنگ صدام کردی قند توی دلم آب شد البته فک کنم کله قند

بود,خیلی وقته که ماما گفتنو شروع کردی ولی تا حالا به این واضحی نگفته بودی ,فعلا بابایی ام در تلاشه تا یادت بده

بگی بابا,خوبه حالا اینجا حق به حقدار رسیده ,آخه خوش خدا ست که بیشتر زحمتت روی دوش من باشه و تو اول

بگی بابا خندونک,شوخی  کردم بابا ,انشالله که به همین زودیا باباییم صدا میکنی و یه حال اساسی بهش میدی

 

**روز شنبه 30 آذر تونستی عقب عقب بری ,خیلی با مزه است وقتی صدات میکنم ذوق میکنی و به جای اینکه بیای

به طرف جلو میری عقب حسابیم لجت درمیاد و غر میزنی,خوب من چی کار کنم مامان که تو دنده عقب میری ,به

همین  زودیا جلو ام میری این که غصه نداره عزیز دلم

 

این چند تا عکسو نسرین جون برات درست کرده ,ببین چه با مزه است

 

اینم یه عکس از علی و پسر خالش ,آقا کامران

قربون اون اخم کردنت برم منبوس

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

نسرین جون
6 دی 93 0:18
اینارو وقتی سر کار بیکارم میشنم ادیت میکنم...ولی تو به کسی نگو!دوسشون دارم خیلی چون تو رو دوست دارم... تو جیگر ابجیمی پس جیگر منم هسی...رااااسی مرسی که منو بیشتر دوس داری راسی که نی نی کوچولوی دیگه به خانوادمون اضافه میشه که فک کنم دوست خوبی برای تو بشه از هر جنسی راسی 5 شنبه تو جلویی رفتی انقد ذوقت کردم که نگو..فقطم خودم کشفت کردم دوست دارم وروجک
مامان علی کوچولو
پاسخ
انشالله که به سلامتی به دنیا بیاد ،خداکنه دختر باشه من که دلم ضعف میکنه برای یه دختر
hadisi
2 بهمن 93 14:51
manaaan delam khastesh
فاطمه جوووون
20 خرداد 94 13:13
علی اقا خیلی عزیزی