علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

شیطنتای نه ماهگی

1393/12/7 17:42
716 بازدید
اشتراک گذاری

*داستانی داریم موقع نماز خوندن باهات مامان ,این جانماز بیچاره رو اینقد بهم میریزی که خدا میدونه قهر,به محض

اینم که چادر نمازم و سرم میکنم نیشت  تا بنا گوش باز میشه ,آخه عادت کردی بعد نماز باهات بازی کنم آرام

**این صندلیو عمه فرشته برات گرفته ,خیلی دوسش داری

***تازگیا میری میشینی جلوی بوفه و میزنی به شیشش,کارم دراومده دیگه ,یا باید تو رو از جلوی میز تی وی بیارم

یا از جلوی بوفه

****چند روزه تا تلفن میبینی ,تندی میذاریش کنار گوشت ,بعدشم میدی به من تا حرف بزنم ,اینم تلفن خودت که

این روزا باهاش بازی میکنی

*****اینم روش جدید خوابیدنت , این توپو عمو داریوش برات گرفته ,چند روز پیش اتفاقی بابایی گذاشتت روش و

توام کم کم خوابت برد,ماام که از هر روشی برای خواب کردنت استقبال میکنیمخندونک

*** مدل جدید نشستنت خنده

اینجاام که مشغول تی وی نگاه کردنی ,حتماام باید بری جلوش  بشینی,هرچیم من غر بزنم فایده نداره ,انگار اونجا

کیفش بیشتره

بوسبوسبوس

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامی پدرام فینگیل
9 اسفند 93 1:04
خیلی شیطون و بلایی گل پسری خدا حفظش کنه پسر نازتون رو
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری
نسرین جون
12 اسفند 93 1:03
الهی فدااات بشه خاله همش دلم برات تنگ میشه...
مامان علی کوچولو
پاسخ
خب منم دلم تنگ میشه نسرین جون