علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

اعیاد شعبانیه

1393/3/9 23:38
127 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام علی جونی مامان :heartbreaking:

دیروز بردمت بهداشت ,چون از این به بعد باید واکسناتو اونجا بزنی زندگی مامان ,راستی وزنت شده 4/500 کیلو و

قدتم 55 سانت ,حسابی بزرگ شدیا ,خودم خیلی تغییراتتو احساس نمیکنم  ولی بقیه که تو رو میبینن ,همش

میگن که تغییر کردی عزیزم

 

امروزم  رفتیم خونه عمو داریوش ,مولودی داشتن ,آخه اعیاد شعبانیست:mulftistars:,شماام حسابی از خجالت مامان دراومدی niniweblog.comنمی دونم خوابت بهم ریخته بود یا خسته شده بودی ,به هرحال نتونستم

کمکشون کنم ,چون دربست درخدمت شما بودم ,البته موقعی که داشتن مولودی میخوندن ,با اون همه سرو صدا

,خوابت برده بود ,الهی قربونت برم ,فک کنم تایه مدت باید مهمونی رفتن و ببوسم بذارم کنار ,مگه اینکه شما یه

تجدید نظری کنی و یکمم به فکر مامان باشی ,شوخی کردم بابا ,تو بهترین پسل دنیایی ,میدونم بیشتر بیقراریات

به خاطر دل درداته ,ایشالله که زود خوب میشی عزیزدلم

اینم عکسی که دیروز ازت انداختم ,علی جون در حال گریه کردن

                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

       

 

                  و توووووو وقتی عصبانی میشویخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)