علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

اللهم عجل لولیک الفرج

1393/3/24 9:12
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عقشم

با تاخیر عیدت مبارک ,دیروز نیمه شعبان بود ,چقدر مردم توی این روز پر جنب و جوشن ,همه جا جشن ,همه جا

شربت و شیرینی ,خیلی حال و هوای قشنگی ,من و تو ام با هم رفتیم دو تا مولودی ,خیلی خوب بود   ,میترسیدم

به خاطر سر و صدا گریه کنی ولی خدا رو شکر اصلا اذین نکردی ,انشالله که به حق همین روزای عزیز زودتر ظهور

آقامون برسه ,الهی آمین

 

            

 

نمی دونم چرا این روزا اینقد بد خواب شدی ,فک کنم اگه این جوری ادامه پیدا کنه از کم خوابی مریض بشیم

,میدونم که بیشترش به خاطر دلدرداته و خودتم داری اذیت میشی فدات شم

جدیدا یاد گرفتی  اگه بهت دیر شیر بدم قهر میکنی و تا یکی دو دقیقه هر کاریت کنم شیر نمی خوری   فسقلی

مامان

راستی تو خیلی گرمایی هستی ,نمیدونم به کی رفتی آخه منو بابایی سرمایی هستیم ,یکم که گرمت باشه دیگه

نمیشه ارومت کرد ,هر وقتم بهت یشر میدم موهای پشت سرت خیس میشه ,از یه لحاظ خوبه دیگه توی زمستون

نگرانی زیاد ندارم ,ولی از یه طرفم همش باید نگران گرمازده نشدنت باشم,تازه الان میفهمم مامان خودم چی

کشیده تا ما ها رو بزرگ کنه

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی ساره
27 خرداد 93 20:13
عزیزم نگران نباش ساره جون منم همینطوره خیلی گرماییه میگن بچه هایی که توی فصل گرما به دنیا میان همینطورین
مامان علی کوچولو
پاسخ
هوا خیلی گرمه ,خدا کنه گرمازده نشن
حبه قند
30 خرداد 93 0:11
ای جانم پسرمون دیه قهر کردن هم یاد گرفته. انشاله حالش خوب باشه و لج نکنه و شیر بخوره.یلی بد خوابی بده تازه مامانا امید دارن بعد از 40 روزگی نی نی خوب میشن.
مامان علی کوچولو
پاسخ
اره خاله جون حسابی شیطون شدم