علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

قربون خنده هات برم

1393/3/14 19:01
350 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربون گل پسرم برم :smile (31):,صبحا که از خواب بیدار میشی سرحالی و دلت میخواد که یه نفر باهات حرف بزنه,البته از اون جایی که من توی اون لحظه به خاطر بیخوابی شب قبل حسابی گیج و منگم ,این

وظیفه رو بابایی به عهده میگیره ,توام که با اون خنده هات دل ادم و میبری ,خدایی وقتی نصف شب بیدار میشم

که شیرت بدم یا جات و عوض کنم ,توی اوج خواب الودگی ,دلم میخواد تا صبح بیداربمونم در عوض تو چندتا از اون

نیش خندای خوشگلت برام بزنی

البته بعضی وقتا ام یه کم بد اخلاق میشی و گریه میکنی:tantrumsmiley: ,چی کار کنیم دیگه این شبا ام برای خودش یه

عالمی داره دیگه

 

                           

 

                                  

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

هستی
21 خرداد 93 7:03
سلام خوبی عزیزم یه پست بستنی اپ کردم فکرکنم بچه هاخیلی دوست داشته باشن خوشحال میشم ببینی
مامان علی کوچولو
پاسخ
سلام خانومی حتما سر میزنم
نسرین جون
21 خرداد 93 22:42
فداااااش فدایی داری علی عاشقتم البته این خنده ها مخصوص منه...برا هر کسی ایجور نمیخنده که
مامان علی کوچولو
پاسخ
بابا خاله جون یکم خودتو تحویل بگیر