علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

بالاخره حمومت کردم

1393/3/31 10:41
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی کوچولوی مامان  محبت

فدای اون خنده هات بشم ,دو سه روزه که خنده هات صدا دار شده و وقتی اونجوری میخندی دلم ضعف میکنه ,این

پسلیه شیطون ما ,با باباش خیلی رفیق شده ,وقتی بابایی باهات حرف میزنه خیلی خوب گوش میدیو حسابی

براش میخندی , البته اگه منم برای یه نفر اینقد اواز بخونم و قربون صدقه برم اینجوری هوادارم میشه دیگه (بین

خودمون بمونه بعضی وقتا حسودیم میشه, نکه برای من نخندی اما شیطون برای بابایی یه جوره دیگه میخندی )

راستی بالاخره خودم بردمت حموم البته با بابایی ,خیلی خوب بود ,بابایی تو رو گرفت و منم شستمت ,اینقد که اب

و دوست داری ,اصلا صدات در نمیاد و همچین چشماتو خمار میکنی که ادم خندش میگیره  قه قهه

بعضی وقتا یه ژستایی میگیری که خیلی با مزه است مثل این یکی خندونک

 

                           

الهی مامان فدات شه ,نمی دونم چرا چند روزه سرفه میکنی ,وقتیم بردمت دکتر گفت چیزی نیست ولی نمی

دونم چرا باز نگرانم ,آخه یه کمم سینت خس خس میکنه ,خدا کنه که واقعا چیزی نباشه

پسندها (4)

نظرات (4)

خاله سانی
31 خرداد 93 23:09
عزیز دلمممم خدا حفظش کنه خیلی نازه
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون گلم شما لطف داری
نسرین جون
1 تیر 93 0:14
ای جووونم اخه خیلی دوست دارم ولی به هیچکس نگوووووو عاشقتم این عکسه نوشته کم داره خاله جون
مامان حبه قند
1 تیر 93 3:46
ای جانم خوش به حالتون که بردینش حموم کاش کنم بتونم دخترمو ببرم.حموم.
مامان علی کوچولو
پاسخ
اره واقعا که لذت بخشه
مامان حبه قند
7 تیر 93 20:10
چشاشو چقدر تعجب کرده الهیییییییییییییی