علی علی ، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

علی کوچولوی مامان و بابا

عزیز دل مامان

1393/4/7 19:28
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی جونی مامان

هرچی میگذره بیشترداری برامون عزیز میشی ,این روزا خیلی خواستنی تر شدی ,اون خنده هاتو بگو که خستگیو

از تن ادم در میاره

امروز وقتی داشتم بابابایی با تلفن حرف میزدم ,زدم روی ایفو ن و به بابایی گفتم که باهات حرف بزنه ,تو شیطونم

بابایی که باهات حرف میزد یه خنده هایی میکردی که نگو ,خدایی فکر نمیکردم صداشو بشناسی ,البته اونقد که

بابات باهات حرف میزنه انتظار دیگه ایم نمیشه داشت

هر چقد بوست میکنم سیر نمیشم مامان ,چند روز پیش وقتی داشتم بوست میکردم فرحان بهم گفت عمه وقتی

بوسش میکنی خیلی انرژی میگیری ,منم گفتم اره ,بوساش یه جورایی مثه قرصه اکسه برام

چند روز پیش که میخواستیم بریم مهمونی ,میخواستم یه لباس جدید تنت کنم ,برای همین لباسایی که فک

میکردم اندازت باشه رو کنار هم گذاشتم تا ببینم کدوم بهتره ,باورم نمیشد ,لباسی رو که با چشم میگفتم دو ماه

دیگه اندازته,سایز الانت بود ,الهی قربونت برم چون دائم پیشمی بزرگ شدنتو خیلی متوجه نمیشم ,بقیه که چند

روز یه بار میبیننت بهم میگن که مرتب داری تغییر میکنی جیجر مامان ,مخصوصا دیروز که رفتیم به نوزاد تازه به دنیا

اومده داییم سر بزنیم ,چند بار از بقیه پرسیدم علیم اینقدی بود ,همه میخندیدن ومیگفتن اره فک کردی خیلی پهلون

بوده تازه اونو که دیدم فهمیدم تو چقد یزرگ شدی گل پسرم

نهم تیر باید واکسن بزنی , ,خدا کنه تب نکنی ,گل پسر من خیلی قویه و حتما تحمل میکنه نه مامان ؟

 راستی فردا روز اول ماه رمضونه ,از خدا میخوام که کمکم کنه بتونم روزه هامو بگیرم (آخه همه میگن به خاطر تو

امسال نباید روزه بگیرم ,میگن تو گرسنه میمونی )من این ماه خیلی دوست دارم ,میدونم که خداهم هوامونو داره و

کمکمون میده,انشالله که توام یکم هوای مامانو داری و بیقراری نمیکنی

اینم چند تا از عکسای جدید قند عسلم

                          

                              

                         

                           

 

               

            

 

پسندها (3)

نظرات (3)

نسرین جون
9 تیر 93 2:04
سلام علی جووون واای که چقده دوست دارم..فدات شم با اون خنده هات..ببخشید منو ولی موقع هایی که خوابی من یکی از عوامل ازار و اذیتتم....حلالم میکنی دیگه اخه خیلی مزه میده899
مامان علی کوچولو
پاسخ
اکشال نداره ,آخه تو خاله جونمی دیگه
مامان راضی
9 تیر 93 9:44
ماشالاااااااااااااااا به علی جونم عکس دومیش ناز شده.
مامان علی کوچولو
پاسخ
ممنون لطف داری
خاله سانی
10 تیر 93 19:41
ای جانم کوچولوی دوست داشتنیخیلی نازه خدا حفظش کنه.مرسی که به ما سر زدین.من لینکتون میکنم شمام اگه دوست داشتین لینک کنین
مامان علی کوچولو
پاسخ
خواهش میکنم ,لینکتون کردم